9 zöldség, ami kitűnő chips-alapanyag: egészségesek és finomak
Felejtsd el a hagyományos chipset, mutatunk valami sokkal egészségesebbet!

edesburgonyachips
Ez is érdekelhet

Üde illatokkal a kánikula ellen (x)

Így töltsd fel a nyári energiakészleteket! (x)

Csodaszer helyett tudomány: így maradhat 60 felett is rugalmas az arcbőr (x)

Hosszabb életű és illatosabb ruhák az Ariel új mosókapszuláival (x)

Minden második negyven feletti nőt érint a betegség: mégis tabutémának számít (x)

UB40 a VeszprémFesten! (x)

beauty and style

Készítsd el a szezon legmenőbb karkötőjét: csak 10 perc, és olcsóbb, mint a bolti »

Így készíts házi fátyolmaszkot: csupán 3 hozzávalóból »

Most minden menő, ami turistahatást kelt: a nyár legmenőbb darabjait már nem csak nyaraláson viselheted »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Időnként mindenki elcsábul a különféle ropogtatnivalókra, a chips pedig talán az egyik legkedveltebb valamennyi közül. Ugyanakkor mértéktelen fogyasztása könnyen túlsúlyhoz vezethet magas kalória-, illetve sótartalma miatt.

Szerencsére léteznek egészséges és finom nassolnivalók is, melyekből tényleg degeszre eheted magad. Ráadásul a lehető legváltozatosabban elkészítheted az idénynek megfelelő zöldségekből. Hiszen választék akad bőven, és szinte mindegyik tökéletes alap lehet. 

Chipsek zöldségből

A zöldségeket mosd meg, szárítsd meg, és vágd vékony karikákra. Ha azonos vastagságúra szeretnéd őket, reszeld le uborkareszelőn, esetleg vágd egyforma hasábokra. Rakd a zöldségeket sütőpapírral bélelt tepsibe, locsold meg minimális olívaolajjal, és fűszerezd ízlés szerint sóval, borssal, curry-vel, bármivel.

Süsd ropogósra 170 fokos sütőben, körülbelül 40 perc alatt. Ne aggódj, ha elég vékonyra szeled, ennyi idő alatt tökéletesen átsülnek. Félidőben azért érdemes átforgatni, hogy egyenletesen piruljanak. Fontos, hogy ne olajban, hanem sütőben süsd a zöldséget, és ne takard le, amíg meleg, mert megpuhul. Mutatunk tíz zöldséget, mely szuper alapanyag lehet.

Ezt is szeretjük