20-szor erősebb, mint a C-vitamin: érdemes mindennap enned belőle
Íme, öt bizonyíték arra, hogy a táplálkozással mennyit tehetsz az egészségedért.

Dia

	Ahogy arról korábban is beszámoltunk, a kék, illetve piros szőlő héjában és magjában olyan antioxidáns vegyületet mutattak ki, mely jóval erősebb még az E-vitaminnál és a C-vitaminnál is, utóbbinál például legalább hússzor. Mindezek miatt is érdemes naponta szőlőmagkivonatot fogyasztanod, de más pozitívumai is vannak, kattints ide, ha kíváncsi vagy, pontosan mik ezek.

Ahogy arról korábban is beszámoltunk, a kék, illetve piros szőlő héjában és magjában olyan antioxidáns vegyületet mutattak ki, mely jóval erősebb még az E-vitaminnál és a C-vitaminnál is, utóbbinál például legalább hússzor. Mindezek miatt is érdemes naponta szőlőmagkivonatot fogyasztanod, de más pozitívumai is vannak, kattints ide, ha kíváncsi vagy, pontosan mik ezek.

Dia

	A goji-bogyó szintén igen gazdag antioxidáns hatású C-vitaminban, sőt, a világ valaha ismert legerősebb C-vitamin-forrásának számít. Emellett E-vitaminból is B-vitaminból is jelentős mennyiséget tartalmaz. Ha többet szeretnél tudni róla, kattints ide!

A goji-bogyó szintén igen gazdag antioxidáns hatású C-vitaminban, sőt, a világ valaha ismert legerősebb C-vitamin-forrásának számít. Emellett E-vitaminból is B-vitaminból is jelentős mennyiséget tartalmaz. Ha többet szeretnél tudni róla, kattints ide!

Dia

	A napon érlelt paradicsom szintén kiváló forrása a C-, A- és K-vitaminnak, valamint igen nagy mennyiségű rákellenes és szívvédő likopint tartalmaz, ez adja piros színét is. Ha szeretnéd tudni, hogyan érdemes fogyasztanod, kattints ide!

A napon érlelt paradicsom szintén kiváló forrása a C-, A- és K-vitaminnak, valamint igen nagy mennyiségű rákellenes és szívvédő likopint tartalmaz, ez adja piros színét is. Ha szeretnéd tudni, hogyan érdemes fogyasztanod, kattints ide!

Dia

	A brokkolit az egyik leghatékonyabb rákmegelőző zöldségként tartják számon, különös tekintettel az emésztőrendszeri daganatok kialakulásának kockázatát csökkentő hatására. Ha ide kattintasz, többet is megtudhatsz róla.

A brokkolit az egyik leghatékonyabb rákmegelőző zöldségként tartják számon, különös tekintettel az emésztőrendszeri daganatok kialakulásának kockázatát csökkentő hatására. Ha ide kattintasz, többet is megtudhatsz róla.

Dia

	Az olajbogyó az antioxidáns hatásáról ismert E-vitaminból tartalmaz igen jelentős mennyiséget, héjában emellett maslinsav nevű vegyület található, mely szintén rákellenes hatású. Mindemellett fogyasztása védi a szívet is, de ha ide kattintasz, még többet tudhatsz meg róla.

Az olajbogyó az antioxidáns hatásáról ismert E-vitaminból tartalmaz igen jelentős mennyiséget, héjában emellett maslinsav nevű vegyület található, mely szintén rákellenes hatású. Mindemellett fogyasztása védi a szívet is, de ha ide kattintasz, még többet tudhatsz meg róla.

Ezt is szeretjük
Szerző: Árbócz Lilla
Fotó: