Rövidlátás ellen: 7 hétköznapi táplálék az egészséges szemért
Képek!
A narancssárga zöldségek és az áfonya fogyasztása védi a szemet.

Ez is érdekelhet

Legyen élmény a takarítás: okos eszközök, amiket imádni fogsz (x)

Ajándékozz könyvet, és segíts az éhező gyerekeknek: mutatjuk, mit kell tenned (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

beauty and style

3 bevált trükk a melltartó pántjával: nem kandikál ki többé a ruha alól, ha így teszel »

Szebb lesz a copf, ha így készíted el: rendezett, nőies frizura 5 perc alatt »

Mit tettek Gigi Hadid fejével? Rá sem ismerni a bájos modellre »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha szeretnéd megelőzni a rövidlátás kialakulását, vagy érint a szárazszem betegség, érdemes jobban odafigyelned a táplálkozásodra. A béta-karotinok, az omega-3 zsírsavak, valamint az antioxidánsok fogyasztásával megőrizheted látásod élességét. Lapozd át az alábbi galériát, és tudd meg, pontosan milyen táplálékokat érdemes fogyasztanod ennek érdekében.

A leggyakoribb irodai ártalmak

Az egész napos monitorbámulás nem tesz igazán jót a szemednek. Tudd meg, még milyen egészségügyi problémákat okozhat az irodai munka.

Ezt is szeretjük