Alvászavart okozó táplálékok: ez a 7 hétköznapi étel okoz álmatlanságot
A fűszeres ételek vagy a sör elrabolhatják az álmodat.

Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

A legropogósabb héjú, legpuhább kifli - A gyerekkorba repít vissza

A jótékonykodás legegyszerűbb formái: ha segíteni szeretnél, de nem tudod, hogyan állj neki

beauty and style

Jobban feszesíti a nyakat, mint a krémek: pár perces arctorna toka ellen »

Divatos dzsekik hideg napokra, 15 ezer forint alatt: vagány, meleg, mégis nőies fazonok a kínálatból »

Lelapítja a hasat és elhajtja a felesleges vizet: ínycsiklandó turmix sütőtökkel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A feszült idegállapottól kezdve a nehéz ételeken át egy bulizó szomszédig számtalan dolog tönkreteheti az éjszakádat. A lefekvést megelőző órákban érdemes kerülnöd bizonyos táplálékok fogyasztását. Lapozd át az alábbi galériát, és tudd meg, melyek ezek!

Hétköznapi álomrablók

Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg az élelmiszereken túl néhány további  álomrablót!

Ezt is szeretjük