Nyugtató hatású légzés: 1 perces légzőtechnika szorongás és gyomorgörcs ellen
A nyugtató hatású légzés az egész tüdőt használja.

Nyereményjáték

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

Milyen az arcformád? Mutatjuk, melyik ékszer illik hozzá a legjobban

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Karcsúbb derék, keskenyebb csípő: ilyen szoknyafazonokkal várd a tavaszt! »

Rugalmasabb, feszesebb bőr pillanatok alatt: hidratáló és fiatalító fátyolmaszkok körképe »

Visszatér az övtáska a divatba: nevetséges és stílusos is lehet »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hunyd be a szemed, egyik kezedet helyezd a mellkasodra, a másikat pedig hasadra - nagyjából a köldök magasságában. Koncentrálj arra, hogy orron át lélegezz, és lélegzetvétel közben ne csak a mellkasod, hanem a hasad is emelkedjen - így a tüdőd alsó része is megtelik levegővel. Mindeközben fontos, hogy a lélegzetvétel ne legyen erőltetett: könnyedén emelkedjen a hasad belégzéskor, és ugyanilyen könnyeden süllyedjen kilégzéskor.

Egy perc alatt körülbelül hat könnyű be- és kilégzésnek kell ismétlődnie. Az első próbálkozásoknál segíthet, ha nem álló, hanem fekvő helyzetben gyakorlod a légzéstechnikát. Ha már jól megy, nem kell a kezedet a mellkasodra és a hasadra helyezni - ez csak kezdetben segít megérezni, hogy hová is veszed a levegőt. Ezt a nyugtató hatású hasi légzőtechnikát a továbbiakban bárhol alkalmazhatod, több oxigént juttat a sejtekhez, segít lecsillapítani a szívverést és oldja az izomgörcsöket.

Blog.hu ajánló