Védi a szív működését, erősíti a csontokat: 10 étel, ami tele van K-vitaminnal
A K-vitamin erősíti a csontokat, és a szívet is támogatja. Számos ételben megtalálható.

spenót leves
Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

Ami neked felesleges, másnak érték: így lehet jól jótékonykodni

beauty and style

Pofonegyszerűen növelheted a krémek hatékonyságát: 5 tipp, ami javítja a felszívódást »

5 klasszikus ruhadarab, amit Greta Garbo hozott divatba: még a férfiruhákat is nőiessé tette »

Furán tette fel a műszempillát, gyönyörű mandulavágású szemeket kapott: a sminkesek is gyakran bevetik ezt az egyszerű trükköt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A K-vitamin elengedhetetlen szerepet játszik a véralvadásban, de a csontok és a szív egészségéhez is hozzájárul. Változatos, zöldségekben gazdag táplálkozással megelőzhető a hiánybetegség.

A kutatások bizonyították, hogy a K-vitamin hozzájárul az erős csontozathoz, más vizsgálódások szerint csökkentheti a szívbetegségek, véralvadási zavarok és a rák kialakulásának kockázatát, és vizsgálják az Alzheimer-kór megelőzésére irányuló védőhatását is.

K-vitaminban gazdag ételek

A K-vitaminból kis mennyiségre van szüksége a szervezetnek, napi szükséglete nőknek 90, férfiaknak 120 mikrogramm, melyet lehet gyógyszertárban kapható vitaminkészítményekkel pótolni, de a legjobb a megfelelő táplálkozásból fedezni, mivel zsírban oldódó vitaminról van szó, ráadásul így a túladagolástól sem kell tartani.

(Képek: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük