Hátfájásmítoszok: 7 hétköznapi dolog, ami nem biztos, hogy okolható a fájdalomért
A rossz melltartó sokkal ritkábban okoz hátfájást, mint az ülőmunka.

Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Nézd meg, honnan érkezik a reggeli kávé a poharadba

Tasnádi Bence színész jóképű, tehetséges és lázadó – Akárcsak Mozart, akit játszik

beauty and style

Kim Kardashian visszarángatná a múltból a plüssmelegítőt: szívesen felednénk ezt a trendet »

Dúsabbnak tűnik a ritkás szemöldök, ha így formázod: pár lépés a tökéletes fazonért »

David Bowie 65 éves özvegye ugyanúgy néz ki, mint 30 évvel ezelőtt: Iman elfelejtett öregedni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Kevés olyan ember van napjainkban, aki előtt ismeretlen lenne a kínzó hátfájás. Ez - különösen fiataloknál - az esetek túlnyomó többségében a mozgásszegény, ülő életmódból, illetve a satnya hátizmokból adódik. Az alábbi galériában szereplő dolgok kiválthatják ugyan a fájdalmat, ám jellemzően nem ezek felelnek a problémáért.

Ha szeretnél búcsút inteni a hátfájásnak, a jóga segíthet a helyes tartás kialakításában, valamint a hátizmok erősítésében.

Erősítsd a hátizmokat!

Az alábbi videóban szereplő hátizom-erősítő gyakorlatokkal sokat tehetsz a fájdalom ellen.

Ezt is szeretjük