Cukorbetegséget és rákot okozhat, ha így alszol: 5 dolog, amire nagyon figyelj!
Nem is gondolnál rá, de nagyon veszélyes.

nagykep?cikkid=162539&kep=almatlan1-lead
Ez is érdekelhet

Európa legnagyobb interaktív vasúti élményparkja (x)

Nyaralj korlátok nélkül! (x)

Szünidei élményhegység - Aktivitás mindenkinek a nyári Magas-Tátrában. (x)

Már ne a barna szószt keressük! - Ismerd meg Németország kulináris különlegességeit! (x)

Ünnepelj együtt a dm-mel! Nagy meglepetéssel készül a napokban a dm – Te se maradj le róla! (x)

beauty and style

A 2000-es évek legdivatosabb fülbevalója most újra trendi »

Pár centis szőkéből derékig érő feketére váltott Katy Perry: megint átalakult »

Mutatjuk, hogyan tisztítsd ki a műszempillát, hogy még sokszor viselhesd »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az éjszakai pihenés minőségét a melatonin nevű hormon szintje határozza meg, amely az alvási ciklus irányításában játszik szerepet. A sötétség hormonjának is szokás nevezni, hiszen előállítását legfőképpen a fényerősség változásai befolyásolják, a hipotalamusz közreműködésével. Felborulása esetén jelentősen megnöveli a rák, a cukorbetegség és az elhízás kockázatát is. Mutatjuk, mit kell kiiktatnod az életedből, hogy az éjszaka valóban kellőképpen pihentető és regeneratív legyen!

Garantáltan jobban alszol tőle!

Érdemes kipróbálni ezt a néhány perces, bevált gyakorlatsort. Nézd meg a képeket galériánkban!

Ezt is szeretjük