Cukorbetegséget és rákot okozhat, ha így alszol: 5 dolog, amire nagyon figyelj!
Nem is gondolnál rá, de nagyon veszélyes.

Ez is érdekelhet

A tökéletes szőrtelenítő módszer a nyárra - Hetekig sima lesz tőle a bőröd (x)

Ez lesz a legmókásabb gyereknapi program a hétvégén - 14 év alatt ingyenes! (x)

Rengeteget spórolhatsz, ha így vásárolsz júniusban - Ezek a legjobb akciók a hónapban (x)

Milyen konyha illik hozzád? Rengeteget spórolhatsz, ha így alakítod át (x)

Nem kerül milliókba, mégis saját medencéd lesz - 10 érv a földfeletti medence mellett (x)

beauty and style

Ettől a rúzstól sárgábbnak tűnik a fogad: milyen színt használj helyette? »

Emilia Clarke szőkén, smink nélkül: így is gyönyörű a Trónok harca sztárja »

Így nyomdázz a szemhéjadra cicás tusvonalat: tökéletes lesz »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az éjszakai pihenés minőségét a melatonin nevű hormon szintje határozza meg, amely az alvási ciklus irányításában játszik szerepet. A sötétség hormonjának is szokás nevezni, hiszen előállítását legfőképpen a fényerősség változásai befolyásolják, a hipotalamusz közreműködésével. Felborulása esetén jelentősen megnöveli a rák, a cukorbetegség és az elhízás kockázatát is. Mutatjuk, mit kell kiiktatnod az életedből, hogy az éjszaka valóban kellőképpen pihentető és regeneratív legyen!

Garantáltan jobban alszol tőle!

Érdemes kipróbálni ezt a néhány perces, bevált gyakorlatsort. Nézd meg a képeket galériánkban!

Ezt is szeretjük