7 bevált táplálék krónikus fáradtság ellen
Ezeket edd
Állandóan fáradtnak érzed magad? Akkor változtass a táplálkozási szokásaidon!

Dia

	A rebarbarában lévő rengeteg ásványi anyag és vitamin egészen felpörget, új erővel tölt fel.

A rebarbarában lévő rengeteg ásványi anyag és vitamin egészen felpörget, új erővel tölt fel.

Dia

	A bélflóra nagyon érzékeny, egyensúlyának megbomlása pedig szintén okozhat krónikus fáradtságot. A joghurtban található élőflóra segíthet, hogy minden rendben legyen.

A bélflóra nagyon érzékeny, egyensúlyának megbomlása pedig szintén okozhat krónikus fáradtságot. A joghurtban található élőflóra segíthet, hogy minden rendben legyen.

Dia

	Ha kimerült vagy, az antioxidáns-források is segíthetnek, ezért fontos, hogy fogyassz sok béta-karotinban gazdag sárgarépát.

Ha kimerült vagy, az antioxidáns-források is segíthetnek, ezért fontos, hogy fogyassz sok béta-karotinban gazdag sárgarépát.

Dia

	Az érlelt sajtok gazdagok probiotikumban, amely szintén a bélflóra egyensúlyának biztosításában játszik szerepet.

Az érlelt sajtok gazdagok probiotikumban, amely szintén a bélflóra egyensúlyának biztosításában játszik szerepet.

Dia

	Az omega-3 zsírsavakban gazdag lazac felpörgeti az agyműködést, ily módon űzve el a fáradtságot.

Az omega-3 zsírsavakban gazdag lazac felpörgeti az agyműködést, ily módon űzve el a fáradtságot.

Dia

	A rozmaring javítja a vérellátást, ezáltal felélénkíti a szervezetet.

A rozmaring javítja a vérellátást, ezáltal felélénkíti a szervezetet.

Dia


                        	Ha fáradtság gyötör, a legvalószínűbb, hogy D-vitamin-hiányban szenvedsz. Ezt elkerülendő fogyassz sok tejterméket és tojást!

Ha fáradtság gyötör, a legvalószínűbb, hogy D-vitamin-hiányban szenvedsz. Ezt elkerülendő fogyassz sok tejterméket és tojást!

Ezt is szeretjük
Fotó: