Azt hiszed, hogy rád nem hatnak a reklámok? Márton Szabolccsal beszélgettünk
A Femina Dilemma podcastjének hatodik adásában a marketingtrendek és a fogyasztás pszichológiája, valamint a tömegízlés kultúrája került terítékre.
Összesen 8 találat.
A Femina Dilemma podcastjének hatodik adásában a marketingtrendek és a fogyasztás pszichológiája, valamint a tömegízlés kultúrája került terítékre.
Most megtudhatod, miért vannak színes jelek a csomagoláson.
Úgy jár bennük, mint egy igazi nő!
Terjed a greenwashing jelenség.
Ha kicsit elmerülünk az influenszerekre vonatkozó jogi szabályokban, láthatjuk, hogy az ő életük sem fenékig tejfel.
Laura K. Inamedinova még csak 26 éves, de már a legsikeresebb fiatal női vállalkozók egyike.
Az ökotudatosság hangzatos hívószó, de gyakran egy egyszerű marketingfogásról, a zöldre festésről van csak szó.
A manapság szuperételnek nevezett élelmiszerek nem mindig voltak népszerűek.