Ördögi módszerrel verik át a vásárlókat: bárki bedőlne a trükkös csomagolásnak

A félig üres csomagolásoktól a dobozban ravaszul elrendezett bonbonokig: a legpofátlanabb bolti átverések.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Néhány márka szeretne jó és hosszú kapcsolatot kialakítani vevőivel, mások viszont olyan, mocskos kis trükkökkel manipulálják a fogyasztókat, melyeknek bármely jóhiszemű ember bedőlne. Csak az a baj, hogy, ha valaki egyszer besétált a csapdába, az többet nem veszi meg a terméküket, ha átverve és csalódottan érzi magát. 

A Bored Panda összegyűjtötte a legbosszantóbb és legördögibb csomagolásos módszereket, melyekkel bőszen verik át gyanútlan vásárlóikat a kevésbé igényes márkák. Az aprócska szendvicset rejtő, hatalmas csomagolástól kezdve egészen a 64 darab egyszínű zsírkrétát rejtő dobozig mutatjuk a legdühítőbb félrevezető kiszereléseket.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A közösségi média ilyen-olyan formában, de mindenki életének része. Mégis sokszor úgy tűnik, nem tudjuk megfelelően használni. De vajon hol rontjuk el? Miért mindig a legbántóbb kommenteken van a legtöbb like? Kell-e reagálni egy utálkozó hozzászólásra, vagy az ignorálás az egyetlen út? A legújabb epizódban többek között ezekre a kérdésekre Tóth Dani pszichológus, Verebélyi-Kovács Csilla, a Femina social media managere, valamint Pintér Ada műsorvezető kereste a választ.

Promóció

Ezt is szeretjük