Feszes, ránctalan, ragyogó bőr
3 hetes fiatalító szépségdiéta
Kövesd az alábbi étrendet három héten keresztül, és a bőröd teljesen megújul.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt a Sárik Péter Trió elragadó jazzkoncertjére a Pesti Vigadóba! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

4 meleg ital hideg napokra, melyektől nem fogsz hízni - Felpörgetik az anyagcserét »

Minden hajszála kihullott egy betegség miatt, mégis csodás fotók készülnek róla »

A legjobb hidratálók, de sokan rosszul használják őket: így hatnak a növényi olajok »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az itt található étrend segít féken tartani a kilókat, egészségesebbé tesz, feltölt életerővel - de mindenekelőtt szépségdiéta. Az alacsony cukortartalmú, omega-3 zsírsavakban gazdag étrend sok zöldséggel barackszínű csillogást kölcsönöz a bőrödnek.

A gyorséttermi menük egészségtelen zsírokat, míg az alacsony zsírtartalmú címkével megjelölt ételek rendszerint a szokásosnál több cukrot, illetve édesítőszert tartalmaznak.

Ezek az összetevők mind öregítik, színtelenné teszik a bőrt. Ha azonban egy picit odafigyelsz arra, hogy mit eszel, a bőröd nem a kozmetikai kezelések hatására marad fiatal.

Napi étrend

Reggeli

Soha ne hagyd ki, létfontosságú étkezés: ha sietsz, vigyél magaddal némi gyümölcsöt. Ne vásárolj úgynevezett reggeli szeleteket, ugyanis sok bennük a zsír és a cukor. A finomítatlan cukor rárakódik a kollagénrostokra, és azok nem lesznek elég rugalmasak, ami ráncosodáshoz vezet. A hosszan tartó energia forrásai az alacsony glikémiás indexű ételek: zabkása csökkentett zsírtartalmú tejjel és mazsolával.

Alacsony zsírtartalmú joghurt gyümölccsel, müzli vagy alacsony cukortartalmú gabonapelyhek szeletelt almával, eperrel és alacsony zsírtartalmú tejjel. Pirítós teljes kiőrlésű lisztből vagy árpából sült kenyérből, hozzá gyümölcslé.

Ebéd

Magas fehérjetartalmú ételt válassz, amelynek a segítségével egész délután éber tudsz maradni: tonhalas szendvicset mustárral, vízitormával, hozzá egy almát. Babos vagy kemény tojásos saláta sok-sok leveles zöldséggel. Csirkehús párolt zöldségekkel, spanyolos omlett rengeteg kockára vágott zöldséggel.

Vacsora

A magas szénhidráttartalmú ételek segítenek a lazításban: teljes kiőrlésű tészta paradicsomszósszal, grillezett hal zöldséggel. Héjában főtt burgonya túróval és salátával.

Tippek a gyönyörű bőrért

Egyél több olajos halat - az ebben található omega-3 zsírsavakról régóta tudjuk, hogy javítják a hangulatot. Hosszú távon a bőrödre gyakorolt jótékony hatásuknak is örülhetsz majd, később ráncosodsz, és a faggyúháztartást is rendbe teszi.

A gyümölcsökben és zöldségekben található rostok helyrehozzák az emésztést, megfelelő mennyiségű vízzel fogyasztva, így a méregtelenítés is hatékonyabb, ami szinte azonnal meglátszik a bőrön.

Mindannyiunk étrendjében kell lennie némi olajnak vagy egyéb zsiradéknak, nemcsak azért, hogy belülről olajozzák a bőrt, hanem azért is, hogy életben maradjunk. A leghatékonyabb zsiradékok omega-3 zsírsavakat tartalmaznak, legjobb forrásuk az olajos hal, a lenmagolaj, de az avokádóban is vannak értékes zsírsavak. A lenmagolaj táplálékkiegészítőként egész egyszerűen csodás hatással van a hajra, a körmökre és a bőrre. Mielőtt azonban szedni kezdenél bármilyen táplálékkiegészítőt, kérd ki orvosod véleményét, és ne fogyassz többet, mint amennyit ő előírt.

A folyadékfogyasztás fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni, a bőr hidratált lesz tőle, kipárnázódik, eltűnnek az apró ráncocskák. A jobb vérellátás miatt a tápanyagok is maradéktalanul eljutnak a sejtekhez. Gondoskodj arról, hogy megfelelő mennyiségű antioxidáns jusson a szervezetedbe. Élénk színű zöldségek és gyümölcsök, zöld tea fogyasztásával segítheted a sejteket, hogy felvegyék a harcot a káros szabadgyökökkel.

Cikkünk az Alexandra Kiadó Tökéletes menyasszony című könyvének segítségével készült.

Blog.hu ajánló