1 apróság, amitől extrasok kalóriát éget a futás: mutatjuk, hogyan csináld pontosan

Nemcsak a zsírt olvasztja, de az állóképességet is szuperül fejleszti.

futas tavasz

Nyereményjáték

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című, szórakoztató történelmi könyvet!

Nyerj közel 160 ezer forint értékű Philips szőrtelenítőt a tartósan sima bőrért! (x)

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Molnár Piroska igazi maffiavezér - Ilyen, amikor féltő és uralkodó férfibőrbe bújik (x)

Színezüst és -arany körömékszerek, különleges mintákkal 4500 forinttól - Gyönyörű és tartós manikűr 2 perc alatt! (x)

Folyton levert, fáradt vagy? Állandó éhség gyötör? - Candida állhat a háttérben! (x)

Emlékszel még Janikovszky Éva meséire? Most együtt élvezhetitek a gyerekeddel (x)

Ezek a színek pezsdítik fel a tavaszi-nyári szezont - Mutatjuk a legújabb sminktrendeket! (x)

beauty and style

Szebbet nem is álmodhatnál: lélegzetelállító csipkés esküvői ruhák »

Van egy fehér pólód? Így variáld, hogy stílusos legyen! - Tippek a videón »

Hány éves vagy? Ebből kell a legtöbbet enned, hogy fiatal maradj »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A futás az egyik legjobb zsírégető sport, hiszen mindössze 10 perc alatt lassú tempóban máris csaknem 100 kalóriát égethetsz el vele. Ez nagyon soknak számít, hiszen alig néhány más, nagyon intenzív sport képes csak erre. 

Mint minden kardió mozgás, a futás is végezhető intervallumokra bontva, mely edzésforma bizonyítottan képes növelni a mozgás zsírégető hatását. Az intervall edzés ezt azzal éri el, hogy gyorsabb és lassabb ritmusú mozgást váltakoztat, így a futás befejeztével a szervezeted még hosszan égeti a kalóriákat, sőt, az állóképességed is gyorsabban fejlődik. Mutatjuk, hogyan csináld!

Váltakozó intenzitású futás

Az intenzitását változtató futás nagyon megerőltető, ám ezzel a 25 perces kezdőprogrammal könnyen belevághatsz. Indíts sétával, majd kocogj, aztán az egy perc futásba adj bele mindent, így az edzés végére több mint 300 kalóriától szabadulhatsz meg. Amíg futsz, mindig figyelj arra, hogy a sprintszakasz rövid legyen, így nem meríted ki magadat. Íme, a teljes terv, melyet a szabadban vagy futópadon is kipróbálhatsz! 

[PINTEREST] 58da81d11a376