6 zsírégető tavaszi sport: mennyit fogyhatsz velük valójában?
A túrázás, a kerékpározás vagy a futás amellett, hogy remek időtöltés, a fogyásban is segít.

Dia

	A kerékpár nagy előnye, hogy sportolási és közlekedési eszköznek egyaránt befogható. Fél óra közepes tempójú biciklizéssel körülbelül 250 kalóriát égethetsz el.

A kerékpár nagy előnye, hogy sportolási és közlekedési eszköznek egyaránt befogható. Fél óra közepes tempójú biciklizéssel körülbelül 250 kalóriát égethetsz el.

Dia

	Bár a futás négy évszakos sportág, a legtöbben télen nem veszik elő a sportcipőt. Testsúlytól, életkortól és a futás intenzitásától függően fél óra alatt 200, de akár 400 kalóriát is elégethetsz.

Bár a futás négy évszakos sportág, a legtöbben télen nem veszik elő a sportcipőt. Testsúlytól, életkortól és a futás intenzitásától függően fél óra alatt 200, de akár 400 kalóriát is elégethetsz.

Dia

	A görkorcsolyázás a tinik sportja - gondolják sokan. Ha azonban kedveled ezt a mozgásformát, ne hagyd, hogy a korod elvegye tőle a kedved. Remekül formálja a feneket és a lábakat, fél óra alatt görkorcsolyázással pedig akár 300 kalóriát is elégethetsz.

A görkorcsolyázás a tinik sportja - gondolják sokan. Ha azonban kedveled ezt a mozgásformát, ne hagyd, hogy a korod elvegye tőle a kedved. Remekül formálja a feneket és a lábakat, fél óra alatt görkorcsolyázással pedig akár 300 kalóriát is elégethetsz.

Dia

	Bár a lovaglás jóval körülményesebb és költségesebb sportág, mint a futás vagy a görkorcsolyázás, ha egyszer megszereted, nem mondasz le róla. Kiváló popsiformáló mozgás, félórányi lovaglással nagyjából 150 kalóriát éget el a szervezeted.

Bár a lovaglás jóval körülményesebb és költségesebb sportág, mint a futás vagy a görkorcsolyázás, ha egyszer megszereted, nem mondasz le róla. Kiváló popsiformáló mozgás, félórányi lovaglással nagyjából 150 kalóriát éget el a szervezeted.

Dia

	A tavasz beköszöntével sok uszodában már a kinti medencék is megnyílnak. A finoman simogató napsütésben úszva fél óra alatt még könnyed tempóban is több mint 200 kalóriát égetsz el. Gyors úszással pedig akár 350 kalória energiát is felhasznál a szervezeted.

A tavasz beköszöntével sok uszodában már a kinti medencék is megnyílnak. A finoman simogató napsütésben úszva fél óra alatt még könnyed tempóban is több mint 200 kalóriát égetsz el. Gyors úszással pedig akár 350 kalória energiát is felhasznál a szervezeted.

Dia

	Ha ősz végén szegre akasztottad a túrabakancsodat, most eljött az idő, hogy leemeld onnan. Ha csak egy könnyű gyalogtúrát tervezel szombat délelőttre, akkor is félóránként 200 kalória energiafelhasználással számolhatsz.

Ha ősz végén szegre akasztottad a túrabakancsodat, most eljött az idő, hogy leemeld onnan. Ha csak egy könnyű gyalogtúrát tervezel szombat délelőttre, akkor is félóránként 200 kalória energiafelhasználással számolhatsz.

Blog.hu ajánló
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: