Egy hét alatt 5 kiló mínusz a zsírégető, méregtelenítő zöldségdiétával
Ha szeretnél egészségesen megszabadulni az alattomos kilóktól, akkor válaszd a zöldségeket!

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Mitől alakulhat ki a mellrák, és hogyan előzhető meg? A szakértő tanácsai (x)

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

beauty and style

Magas sarkú cipő pamutzoknival: egyre többen hordják így »

Gyors smink, amire hétfő reggel is lesz időd: eltünteti a hétvége nyomait »

Kiszáradt a kezed? Egy házi pakolás, ami segít, mielőtt kisebesedne »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amikor kevésbé ügyelsz arra, hogy mit eszel, bizony gyorsan felszaporodnak a felesleges kilók. Ám az úszógumit képező, hirtelen jött feleslegtől igazán könnyű megszabadulni, ehhez nyújt segítséget számodra a zöldségdiéta.

Ahogyan a nevéből kiderül, ez az egyik legegészségesebb diétafajta, amelyet elegendő egy hétig tartani, ezen a héten azonban nagyon kitartónak kell lenned. Mindemellett, ha szereted a természetes módszereket és persze a zöldségeket, akkor ez lesz az a módszer, amivel a fogyás szinte gyerekjáték.

Vond meg magadtól a kalóriákat!

A zöldségek alacsony energiatartalmúak, viszont tele vannak tápanyagokkal, azért alkalmasak a súlycsökkentő étrend megvalósítására. A fogyás alapja természetesen a kalóriamegvonás, szervezeted mégis felfrissülhet a kúra során.

Ennek a fogyókúrás módszernek elengedhetetlen követelménye, hogy naponta legalább három liter folyadékot megigyál, elsősorban ásványvizet vagy teát. Kávét és szénsavas italokat szigorúan tilos fogyasztani. Ezenkívül a rendszeres testmozgás sem elhanyagolható, hiszen nemcsak a sikerhez, hanem a bomba forma hosszú távú megtartásához is szükség van az erőnlétre.

A diétával egy hét alatt akár öt kilót is leadhatsz, hiszen a zöldségek kiválóan szelektálják a szervezetedben felhalmozódott káros anyagokat, így a méregtelenítés folyamata könnyebben beindul.

Másrészt a diéta előnye, hogy a szervezetedet feltöltheted a legkülönfélébb vitaminokkal, így ellenállóbbá teheted az immunrendszered, sőt, a rostoknak hála még az anyagcsere-folyamatokat is felpörgetheted.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két bögre paradicsomlé, egy joghurt.
Tízórai: egy bögre narancslé.
Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, 20 dkg grillezett zöldség.
Uzsonna: két sárgarépa.
Vacsora: egy bögre görögsaláta.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, egy paradicsom.
Tízórai: egy bögre céklalé.
Ebéd: 10 dkg párolt halfilé, 20 dkg sült zöldség.
Uzsonna: egy bögre reteksaláta.
Vacsora: egy bögre zöldborsóleves.

Fontos!
A diétát legfeljebb egy hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

3. nap

Reggeli: két szelet barna kenyér padlizsánkrémmel.
Tízórai: 20 dkg uborka.
Ebéd: 25 dkg rakott karfiol.
Uzsonna: egy bögre narancslé.
Vacsora: egy bögre kukoricasaláta.

4. nap

Reggeli: egy bögre müzli, egy joghurt.
Tízórai: egy nagy fürt szőlő.
Ebéd: 20 dkg párolt csirkemell, 20 dkg párolt vegyes zöldség.
Uzsonna: két alma.
Vacsora: egy bögre zöldségleves.

5. nap

Reggeli: egy kefir, egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós.
Tízórai: egy paradicsom, egy sárgarépa.
Ebéd: egy bögre Cézár-saláta.
Uzsonna: egy bögre zöldségturmix.
Vacsora: egy bögre gyümölcssaláta.

6. nap

Reggeli: egy bögre müzli tejjel.
Tízórai: két körte.
Ebéd: két bögre finomfőzelék.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: egy bögre ecetes krumplisaláta.

7. nap

Reggeli: egy szelet barna kenyér, egy pohár joghurt.
Tízórai: 20 dkg barack.
Ebéd: egy bögre zöldségleves, 15 dkg grillezett zöldség.
Uzsonna: egy nagy fürt szőlő.
Vacsora: egy bögre tetszés szerinti krémleves.

Cikkünk megírásában a Nagy Fogyikönyv segített, mely az Illia Kiadó gondozásában jelent meg.

OLVASD EL EZT IS!

sarga paradicsom
  • paradicsom
  • diéta a tartós fogyásért

Tartós fogyás 3 hét alatt, koplalás nélkül

Blog.hu ajánló