Komolyan senki nem vette észre a hibát? Ezeket a reklámokat látva csak erre tudsz majd gondolni

Néha a reklámszakemberek legnagyobb igyekezete ellenére is balul sülnek el a dolgok.

Rossz reklámok
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Fogyasztói társadalmunkban ma már szinte az élet minden területén körülvesznek minket a reklámok, és talán fel sem fogjuk, egy nap mennyi hirdetésbe ütközik a szemünk.

A reklámszakemberek dolga ezeket úgy kitalálni és megtervezni, hogy az a legjobban jellemezze az adott terméket, kiemelje előnyeit, és a figyelmet is felkeltse. Ez utóbbi viszont van, hogy nem úgy sikerül, ahogy azt korábban eltervezték.

Furcsa és érthetetlen reklámok a nagyvilágból

Amennyiben egy cég hirdetni szeretne, komoly összegeket áldoz ennek létrehozására, a pénzéért cserébe pedig minőségi reklámokat vár el. Egészen érthetetlen okokból azonban számos olyan promóció született már, ami nemhogy nem érte meg az árát, de az emberek feltették magukban a kérdést: vajon tényleg senki nem vette észre a tervezés vagy kivitelezés folyamán, hogy valami nagyon nem stimmel?

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

(Képek forrása: Reddit)

Ezt is szeretjük