Nem mindenki fogja szeretni a kedvezményes Netflixet: ez lesz benne a változás
November elején több országban is olcsóbb csomagot indít a Netflix, de ennek van egy hátulütője.

GettyImages-1200520920
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

November elején több országban is olcsóbb csomagot indít a Netflix, de ennek van egy hátulütője.

A népszerű platform új csomagja a tartalmak mellett ugyanis reklámokat is fog tartalmazni. Az Index utánajárt, hogy mik lesznek az új opció legfontosabb tulajdonságai.

Ilyen lesz a kedvezményes Netflix

A Netflix valószínűleg azért döntött a reklámok bevezetése mellett, mert az elmúlt időszakban közel egymillió fővel csökkent az előfizetőik száma. A hirdetések természetesen nem az összes előfizető számára fognak megjelenni, csak azoknak, akik az új, akciós csomagot választják majd, derül ki a cikkből.

Az új, novemberben induló előfizetői csomag először az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Németországban és Franciaországban lesz elérhető. A lap azt egyelőre nem tudja, hogy Magyarországon mikor fog elindulni a szolgáltatás. 

GettyImages-1372099459
Fotó: cyano66 / Getty Images Hungary

Az szintén kérdéses, hogy mennyibe fog kerülni a csomag magyarországi verziója, de az valószínűsíthető, hogy olcsóbb lesz a mostani, havi 2490 forintos alapcsomagnál. A Variety információi alapján az Egyesült Államokban az akciós csomag 7-9 dollárba, azaz nagyjából az alapcsomag árának a felébe fog kerülni. Az Index ez alapján a hazai árat 1200-1500 forintra becsüli. 

A Netflix eleinte 15, illetve 30 másodperces hirdetéseket szeretne eladni, amelyek a programok előtt és alatt fognak megjelenni, derül ki a The Wall Street Journal cikkéből. A cég az információk alapján arra törekszik, hogy sorozatok esetében maximum óránként négypercnyi reklám jelenhessen meg. Ez az időintervallum a hagyományos kereskedelmi tévécsatornáknál jóval magasabb.

A cikk az ajánló után folytatódik

Mivel a Netflix nem szeretné, hogy a reklámok a filmélmény rovására menjenek, azt tervezik, hogy a reklámblokkok lehetőség szerint a film előtt menjenek le, és ne szakítsák meg azt. Egy bizonyos reklámmal óránként legfeljebb egyszer, naponta pedig maximum háromszor találkozhatnak a csomagot választók. 

A hirdetéseket nem lehet majd átugrani, mert a lejátszásvezérlők nem lesznek elérhetők a reklámok alatt, hivatkozik a lap a Bloomberg cikkére, amiből az is kiderül, hogy ebben a csomagban a tartalmakat sem lehet majd letölteni, így azok sajnos nem lesznek megtekinthetők offline módban. 

Sokat változtak a magyarok tévénézési szokásai: ez vált fontossá a legtöbb embernek

Az elmúlt években jelentősen átalakultak a tévénézési szokások, mivel beléptek a piacra a streamingszolgáltatók, így már nem csatorna, hanem műsor szerint válogatnak a nézők a tartalmak között egy felmérés szerint, megváltozott azt is, hogy az emberek hol tévéznek, például a szobában, a teraszon vagy a vonaton.

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük