Nem mindenki fogja szeretni a kedvezményes Netflixet: ez lesz benne a változás
November elején több országban is olcsóbb csomagot indít a Netflix, de ennek van egy hátulütője.
November elején több országban is olcsóbb csomagot indít a Netflix, de ennek van egy hátulütője.
A népszerű platform új csomagja a tartalmak mellett ugyanis reklámokat is fog tartalmazni. Az Index utánajárt, hogy mik lesznek az új opció legfontosabb tulajdonságai.
Ilyen lesz a kedvezményes Netflix
A Netflix valószínűleg azért döntött a reklámok bevezetése mellett, mert az elmúlt időszakban közel egymillió fővel csökkent az előfizetőik száma. A hirdetések természetesen nem az összes előfizető számára fognak megjelenni, csak azoknak, akik az új, akciós csomagot választják majd, derül ki a cikkből.
Az új, novemberben induló előfizetői csomag először az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Németországban és Franciaországban lesz elérhető. A lap azt egyelőre nem tudja, hogy Magyarországon mikor fog elindulni a szolgáltatás.
Az szintén kérdéses, hogy mennyibe fog kerülni a csomag magyarországi verziója, de az valószínűsíthető, hogy olcsóbb lesz a mostani, havi 2490 forintos alapcsomagnál. A Variety információi alapján az Egyesült Államokban az akciós csomag 7-9 dollárba, azaz nagyjából az alapcsomag árának a felébe fog kerülni. Az Index ez alapján a hazai árat 1200-1500 forintra becsüli.
A Netflix eleinte 15, illetve 30 másodperces hirdetéseket szeretne eladni, amelyek a programok előtt és alatt fognak megjelenni, derül ki a The Wall Street Journal cikkéből. A cég az információk alapján arra törekszik, hogy sorozatok esetében maximum óránként négypercnyi reklám jelenhessen meg. Ez az időintervallum a hagyományos kereskedelmi tévécsatornáknál jóval magasabb.
Vásárolj Femina Klub bérletet!
Vásárolj bérletet, és vegyél részt a 2025-ös év különleges előadásain, ahol izgalmas témákról hallhatsz elismert szakértőktől és közéleti személyiségektől.
- Knapek Éva, aki a társfüggőségről és a mérgező kapcsolatokból való szabadulásról beszél. 2025.01.07.
- Kajdi Csaba, aki humorral és őszinteséggel osztja meg tapasztalatait nőkről és élettapasztalatairól "Anyámtól a modellekig" témában. 2025.02.19.
- Steigervald Krisztián, aki a generációk közötti kommunikáció kihívásait tárgyalja "Boomerek és Zoomerek" című előadásában. 2025.04.09.
További részletek: feminaklub.hu/
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
Mivel a Netflix nem szeretné, hogy a reklámok a filmélmény rovására menjenek, azt tervezik, hogy a reklámblokkok lehetőség szerint a film előtt menjenek le, és ne szakítsák meg azt. Egy bizonyos reklámmal óránként legfeljebb egyszer, naponta pedig maximum háromszor találkozhatnak a csomagot választók.
A hirdetéseket nem lehet majd átugrani, mert a lejátszásvezérlők nem lesznek elérhetők a reklámok alatt, hivatkozik a lap a Bloomberg cikkére, amiből az is kiderül, hogy ebben a csomagban a tartalmakat sem lehet majd letölteni, így azok sajnos nem lesznek megtekinthetők offline módban.
Sokat változtak a magyarok tévénézési szokásai: ez vált fontossá a legtöbb embernek
Az elmúlt években jelentősen átalakultak a tévénézési szokások, mivel beléptek a piacra a streamingszolgáltatók, így már nem csatorna, hanem műsor szerint válogatnak a nézők a tartalmak között egy felmérés szerint, megváltozott azt is, hogy az emberek hol tévéznek, például a szobában, a teraszon vagy a vonaton.
Sokat változtak a magyarok tévénézési szokásai: ez vált fontossá a legtöbb embernek
A magyarok közül egyre többen választják az online megtekinthető műsorokat.
ElolvasomKépek: Getty Images Hungary