Ennyibe fog kerülni az előfizetéses Facebook és Instagram - Már a héten tesztelni kezdik

Nagy bejelentést tett Mark Zuckerberg. Már a héten elkezdik tesztelni a fizetős Facebookot és Instagramot.

Előfizetéses Facebook és Instagram
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Nagy bejelentést tett Mark Zuckerberg. Már a héten elkezdik tesztelni a fizetős Facebookot és Instagramot.

A Meta először Új-Zélandon és Ausztráliában fogja bevezetni a Meta Verified névre keresztelt, fizetős funkciót, majd lépésről lépésre a többi országra is kiterjeszti azt.

Előfizetéses Facebook és Instagram

Mark Zuckerberg a Facebook-oldalán jelentette be, hogy mostantól fizetős szolgáltatást is kínálni fog a Meta. 11,99 dolláros havidíjért bárki igazolt kitűzőt kaphat, és megnövelheti a posztjai elérését, írja a Telex a Bloomberg cikke alapján.

Zuckerberg szerint az előfizetés lehetővé teszi, hogy a fiókot személyazonosságot igazoló okmánnyal hitelesítsék, amiért a felhasználó kék jelvényt, a személyi adatokkal való visszaélésekkel szemben extra védelmet és közvetlen ügyfélszolgálati hozzáférést kaphat, írja a cikk. A Meta-vezér szerint az új funkció a szolgáltatások hitelességének és biztonságának növeléséről szól.

GettyImages-1247309813
Fotó: NurPhoto / Getty Images Hungary

Először Új-Zélandon és Ausztráliában fogják bevezetni a Meta Verified elnevezésű funkciót, majd fokozatosan kiterjesztik a többi országra is. A szolgáltatás ára 11,99 dollár, iOS rendszeren pedig 14,99 dollár lesz. A Meta Verified Facebookon és Instagramon is elérhető lesz, de mindegyik platformon külön kell majd érte fizetni.

Az persze jó kérdés, hogy hányan fognak fizetni egy olyan termékért, ami ingyen is elérhető. A funkció a Bloomberg szerint elsősorban nem az átlagfogyasztóknak, hanem a tartalomgyártóknak jöhet jól, mivel az előfizetés fióktámogatást és megnövelt láthatóságot biztosít.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezzel a módszerrel senki más nem tudja olvasni a Messenger-üzeneteidet: mutatjuk, hogyan állítsd be

A Facebook Messengeren olyan funkció érhető el, ami elősegíti, hogy a privát beszélgetés valóban privát is maradjon.

Ezzel a módszerrel senki más nem tudja olvasni a Messenger-üzeneteidet: mutatjuk, hogyan állítsd be

A Facebook Messengeren olyan funkció érhető el, ami elősegíti, hogy a privát beszélgetés valóban privát is maradjon.

Elolvasom

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük