Csak napi 5 perc ebből, és átváltozik a tested: már a jövő héten látni fogod!
Videó!
Szánj napi pár percet az alakodra, és elégedett leszel!

nagykep?cikkid=161964&kep=tornazik-lead
Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

Celine Dion sikkesebb, mint valaha: 52 éves korára igazi stílusikonná érett »

Teljes testet átmozgató, vidám aerobic: napi 30 perc, és beindul a fogyás »

4 egyszerű lépés a tökéletes tusvonalért, maszatolás nélkül: kezdőként is menni fog »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Akkor is fontos egy kis időt fordítanod a testmozgásra, ha nincs lehetőséged hetente háromszor két órát izzadnod az edzőteremben.

Szerencsére léteznek olyan rövid gyakorlatsorok, amelyek az egész testet átmozgatják, és bár alig vesznek el az idődből, mégis hatékonyan formálják az alakodat. A következő edzésterv is ilyen: az alábbi videóban öt gyakorlatot találsz, amelyek erősítik a feneket, a mellet, a tricepszet és a hasat is. Már azzal is sokat teszel az egészségedért és az alakodért, ha naponta egyszer elvégzed őket: semmi más nem kell hozzájuk, csak te, és esetleg egy polifoam vagy puha szőnyeg, hogy ne nyomd meg a térded. Indítsd el a videót, és láss neki!

Ezt is szeretjük