Csak napi 5 perc ebből, és átváltozik a tested: már a jövő héten látni fogod!
Videó!
Szánj napi pár percet az alakodra, és elégedett leszel!

nagykep?cikkid=161964&kep=tornazik-lead
Ez is érdekelhet

Rendkívüli ajánlatokkal készül a dm! (x)

Nevezz te is a Huawei Next Image nemzetközi mobilfotós versenyre! (x)

Nálad is belefér néha egy kicsivel több? (x)

Szakácskodj a szabadban! (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

Ultranőies szalmakalapok nyárra, árakkal és lelőhelyekkel: divatosak és feldobják a megjelenést »

A ’80-as évek gyönyörű modellje 54 évesen is irtó dögös: ilyen szexi ruhában lépett a kifutóra »

Akár súlyos bőrbetegségeket is okozhatnak a hamis sminkek: így ismerhetőek fel a legkönnyebben »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Akkor is fontos egy kis időt fordítanod a testmozgásra, ha nincs lehetőséged hetente háromszor két órát izzadnod az edzőteremben.

Szerencsére léteznek olyan rövid gyakorlatsorok, amelyek az egész testet átmozgatják, és bár alig vesznek el az idődből, mégis hatékonyan formálják az alakodat. A következő edzésterv is ilyen: az alábbi videóban öt gyakorlatot találsz, amelyek erősítik a feneket, a mellet, a tricepszet és a hasat is. Már azzal is sokat teszel az egészségedért és az alakodért, ha naponta egyszer elvégzed őket: semmi más nem kell hozzájuk, csak te, és esetleg egy polifoam vagy puha szőnyeg, hogy ne nyomd meg a térded. Indítsd el a videót, és láss neki!

Ezt is szeretjük