Csak napi 5 perc ebből, és átváltozik a tested: már a jövő héten látni fogod!
Videó!
Szánj napi pár percet az alakodra, és elégedett leszel!

nagykep?cikkid=161964&kep=tornazik-lead
Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

Ez a vagány ruhadarab is visszatért a múltból: a mellény most így divatos »

A zöld teánál sokkal hatásosabb a fehér tea: méregtelenítő és tele van antioxidánssal »

Speciális krémek kipirosodott, repedezett kezekre: webáruházban is kaphatóak »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Akkor is fontos egy kis időt fordítanod a testmozgásra, ha nincs lehetőséged hetente háromszor két órát izzadnod az edzőteremben.

Szerencsére léteznek olyan rövid gyakorlatsorok, amelyek az egész testet átmozgatják, és bár alig vesznek el az idődből, mégis hatékonyan formálják az alakodat. A következő edzésterv is ilyen: az alábbi videóban öt gyakorlatot találsz, amelyek erősítik a feneket, a mellet, a tricepszet és a hasat is. Már azzal is sokat teszel az egészségedért és az alakodért, ha naponta egyszer elvégzed őket: semmi más nem kell hozzájuk, csak te, és esetleg egy polifoam vagy puha szőnyeg, hogy ne nyomd meg a térded. Indítsd el a videót, és láss neki!

Ezt is szeretjük