Bár még csak december van, és a legtöbben a karácsonyra készülődnek, a divatmárkák már gőzerővel a nyári kollekciójukra fókuszálnak. Többek között a Swimwear Galore fürdőruhamárka is a napokban mutatta be a legújabb kampányát, amivel az egész világ elismerését kivívta.
A fotókért teljesen odavannak az emberek, ami nem is csoda, mert a képeken nem vékony, hibátlan bőrű szupermodellek szerepelnek, hanem valódi, hús-vér nők, méghozzá retus nélkül.
Ilyen az igazi bikinialak
Szerencsére egyre több márka vállalja be, hogy ne csontsovány, irreálisan fiatal nőkkel hirdessen, hanem olyan modellekkel, akik jobban megtestesítik a valóságot. A Target Photoshop-mentes képei után most a Swimwear Galore még nagyobb lépést tett. Húsz és ötven közötti nőket választott, akik teljesen különböző alakkal és ruhamérettel rendelkeznek. Van köztük versenytáncos, illetve olyan is, aki nemrég küzdötte le a rákot, és masztektómián esett át. De egy közös bennük: régen utálták a testüket, most viszont imádják az alakjukat. Elárulták a véleményüket az átlagos bikinikampányokról, és azt is elmondták, miért vállalták be ezt a fotózást.

A márka arra bátorította a nőket, hogy posztoljanak magukról az Instagramra olyan képeket, melyeken büszkén mutatják meg a testüket.

A jelentkezők közül kerültek ki a kampány főszereplői 20-53 éves korig, illetve M-től egészen 2XL-es méretig.

- A nőknek már elegük van abból, hogy teljesen egyforma, szétretusált modelleket látnak, amikor vásárolnak az üzletekben - mondta a fotósorozat egyik szereplője, Taryn.

- Erős összefüggés van aközött, ahogyan a média bemutatja a női testet, és aközött, ahogyan a nők éreznek a testük iránt. Én is éreztem a nyomást nyár előtt arra, hogy bikiniformába kell lendülnöm - folytatta.

- Imádtam az egyrészes fürdőruhákat, mert eltakarták a hasamat, de egyre magabiztosabb lettem, és bikinit kezdtem hordani - mesélte az 53 éves Helen, akinek sikerült legyőznie a mellrákot.

- A masztektómiám óta is felveszek olyan darabokat, melyekben látszanak a hegeim. Már nem aggódom az apróságok miatt, melyek régen zavartak. Örülök, hogy élek - folytatta.

A márka tulajdonosa, Caz Skudar elmondta, hogy eddig olyan darabokat akartak biztosítani a nőknek, melyek kényelmesek, és amelyekben jól érezhetik magukat.

Idén viszont egy kicsit továbbléptek, és azt akarják üzenni, hogy nem feltétlenül egy fürdőruha, hanem a magabiztosság a legszexibb dolog, amit egy nő viselhet.

Mind az öt nő hangsúlyozta, hogy élvezte a fotózást, ami az eredményen is látszik. Életvidámak és egyben őszinték lettek a képek.

A képek azóta bejárták az internetet, és mindenki egyetértett abban, hogy sokkal több ilyen valós kampány kellene ahhoz, hogy a nők végre megszeressék a testüket, és elfogadják olyannak, amilyen.