Milyen sűrűn látsz a megszokottól eltérő korú, magasságú, súlyú és testalkatú modelleket? És milyen gyakran látod őket közösen dolgozni? Noha egyre több kampány áll a női szépség különböző aspektusainak képviselete mellett, mégis csak nagyon kevesen mernek egy testalkatnál, korosztálynál többet megszólítani. Az All Woman Project azonban éppen ezt szeretné megváltoztatni.
A kampány ötletgazdája, Charli Howard egy brit modell, akitől azért vált meg korábbi ügynöksége, mert XS-es méretről S-esre hízott. Társa, Clémentine Desseaux modellként és bloggerként már régóta hirdeti önmagunk elfogadásának fontosságát. Alkotásuk, az All Woman Project videókkal, blogbejegyzésekkel, fotókkal és legfőképpen egy szociális médiában működő kampánnyal hívja fel ezekre a problémákra a figyelmet.

A szervezők igyekeztek, hogy a kampány fotóin minél többféle nő legyen. A képeket az #iamallwoman hashtag fogja össze, mely annyit tesz: tetőtől talpig nőből vagyok. A retusálatlan képek nem véletlenül hasonlítanak a reklámokra, hiszen a modellek éppen azt szeretnék megmutatni, hogyan kellene szerintük kinéznie egy reklámnak, hogy minél több nő képviselve érezhesse magát.
Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings

Clémentine Desseaux szerint elfogadhatatlan, hogy a társadalom az sugallja a nőknek, hogy probléma van a testükkel, ezért a képek nem arról szólnak, hogy lehet az ilyen hibákat elkendőzni, hanem arról, hogy a modellek büszkén vállalják a testüket, és nagyon jól érzik magukat.
Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings

A modellek közé nem csak molett nőket válogattak. A legfontosabb szempont az volt, hogy a szereplők az elvekkel is összhangban legyenek. A fotókat ezért Heather Hazzan és Lily Cummings készítette, akik maguk is molett modellek. A normál és molett méret közötti modellek egyike volt Iskra Lawrence, a kép bal oldalán, míg a jobb oldalon az ötletgazdát, Charli Howardot láthatod, aki a vékonyabb lányok közé tartozott.
Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings

A kampány célja a vitaindítás és a jelenlegi norma megkérdőjelezése, legyen szó plusz kilókról, bőrhibákról, cellulitról vagy bármi másról.
Az interneten máris nagyon sokan fogékonyan tűnnek az ötletre: a modellek máris három és fél millió követőre tettek szert őszinte kampányukkal. A csapat követőiket most arra kéri, hogy ők is töltsék fel saját képeiket az #iamallwoman hashtaggel, és így mutassák meg a támogatásukat.
Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings

Vékony modelleket sokkal nehezebb volt toborozni az ügy mellé, ám Charli végül több támogatót is talált, akik közt ott szerepelt az androgün szépségéről ismert Elliott Sailors, balra, és a jobb oldalon látható Shivani Persad, aki a különböző etnikumokért szólalt fel a kampányban.
Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings
6 inspiráló ducimodell
Büszkék formás idomaikra, és azt szeretnék, hogy te is az legyél a sajátjaidra! Nézd meg, hogyan hirdetik a női szépség változatosságát ezek az inspiráló molett modellek!
Vastag combok, telt csípők és elképesztően szexi formák
Nézegess képeket!
Elolvasom