Az évek és a testsúly csupán számok: 50 feletti és molett nők mutatják meg, milyen az igazi szépség

Ősz hajjal, ráncokkal, úszógumival vagy narancsbőrrel is gyönyörűek.

All Woman Project
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Szerencsére egyre több fotón látni a tökéletesre retusált, csontsovány és irreálisan fiatal modellek helyett valódi nőket, méghozzá Photoshop nélkül. Számos molett nő mutatta már meg a testét a világnak bevállalós fotósorozatokon, nem is beszélve az ötvenes, hatvanas vagy akár hetvenes éveikben lévőkről, akik bebizonyították: a szépség kortalan.

Az évek és a testsúly csupán számok, mert nem ezektől függ, hogy valaki mennyire nőies, szép vagy vonzó. Rengetegen kampányolnak már azért, hogy ezt mindenkiben tudatosítsák, és önbizalmat adjanak a nőknek: az All Woman Project is ezért született meg, azóta pedig már több márka is felfigyelt rá, és a reklámkampányuk arcául választotta a fotókon szereplő nőket.

Retusálatlan képekhez vetkőztek le a nők

Az All Woman Project azért jött létre, hogy a nők valódi szépségét hirdesse, méghozzá csakis teljesen retusálatlan fotókkal. Példát szeretnének mutatni a fiatal lányoknak, önértékelést, önbizalmat adni a nőknek. Azt hirdetik, hogy mindenki gyönyörű, és mindenki képes megvalósítani a céljait attól függetlenül, hogy hány éves, milyent testalkattal rendelkezik, esetleg vannak-e szeplői, narancsbőre vagy egyéb szépséghibának titulált tökéletlenségei.

- Hisszük, hogy a méret, a kor vagy a bőrszín senkit sem korlátoz sem nőként, sem modellként. Minden testalkat, kor és etnicitás megérdemli, hogy helye legyen a médiában és a divatban, hogy világszerte segítsen másoknak abban, hogy magabiztosak és pozitívak legyenek, attól függetlenül, hogy milyen vélt hibáik vannak - írják az oldalon. A projektre több márka is felfigyelt már, például a Babor szépségmárka reklámjában is szerepelnek, szintén retusálás és smink nélkül ezek a nők. 

Az 58 éves Nicola Griffin smink nélkül is ragyogóan fest a képeken: csak úgy sugárzik belőle a nőiesség. Bizonyítja, hogy az ősz haj és a ráncok is szépek.
- A nőket, az egyéniséget és a valódi szépséget ünnepeljük a retusálatlan képekkel - írta a márka az egyik közleményében.
- A szépség nekem azt jelenti, hogy beleolvadsz abba, ami vagy, és szereted önmagadat - mesélte a kampány egyik szereplője.
A képeken és a videón a nők vagy meztelenül, vagy testszínű fehérneműben szerepelnek, és büszkén mutatják meg ráncaikat, szeplőiket, úszógumijukat vagy narancsbőrüket.
A reklámmal a természetes szépség elfogadására akarják biztatni a nőket, illetve arra, hogy mindenki úgy gyönyörű, ahogy van: ezért is mutatják meg a Photoshop nélküli valóságot.
A kampányban a világhírű plus-size modell, Charli Howard is közreműködött, sőt, szerepel is a fotókon. Nem ez az első alkalom, amikor megmutatta testét: többek között narancsbőréről is posztolt már fotót.
A videóban megkérdezték a nőket arról, hogy mi számukra a legjobb érzés. Egyikük a következőt válaszolta: - Felkelni reggel, és szeretni azt, amit viszontlátok a tükörben.
A kampány hatalmas siker, az egész net rajong érte. Itt megnézheted a videót.
Az All Woman Projectnek nem ez az első reklámkampánya. Nemrég az Aerie márkával működtek együtt, a fotókon pedig a véletlenül, tanárnőből divatikonná és modellé vált, 63 éves Lyn Slater is szerepel.

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük