Ilyen volt egy férfiruhareklám a '70-es években - Ez még Dieter Bohlennek is sok lett volna

Hihetetlenül vicces, milyen ruhadarabokat akartak felvetetni a pasikkal.

'70-es évek férfidivatja
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Utólag visszagondolva, elég sok olyan retró trend létezik, amiért abban az időben mindenki rajongott, mai szemmel nézve viszont inkább kínosak, mint csinosak. A ’80-as években menőnek számító szivárványszínű melegítőkön most mindenki jókat mosolyog, és a 2000-es években hódító műanyag vagy fatalpú papucsokba sem sokan bújnának már bele.

Az biztos, hogy az elmúlt évtizedekben volt jó néhány furcsa - de akkor igenis menőnek számító - darab, melyeket ma már nem szívesen viselne senki. De nemcsak a női ruhák terén jelentek meg érdekes kreációk: a férfiak sem szűkölködtek a ma már cikis cuccokban. A hétköznapi viseletet pedig a reklámok szettjei csak még inkább überelték.

Vicces képeken a '70-es évek férfiruhareklámjai

Bár mostanában is elég bizarr pasitrendek jelennek meg a világmárkák kifutóin, régen sem volt ez másképp. A ’70-es évek divatja igen különleges volt, színes, mintás és szűk darabokba bújtak a férfiak. Az újságokban és a plakátokon pedig csak még extrémebb módon hirdették a legelképesztőbb szetteket, melyekből szerencsére néhány nem szivárgott be a mindennapi öltözködésbe. Hálóing, szűk body, úszódressz és kötött poncsó a pasikon? A következő reklámfotókon szereplő darabokat még a Modern Talking bevállalós stílusáról híres énekese, Dieter Bohlen sem vette volna fel akkoriban.

Elég bizarr látványt nyújtanak a férfiak ezekben a hálóingekben, az biztos.
Hosszú, nőies selyemköntös és szűk alsónadrág a hozzá passzoló feszülős felsővel. Vajon hány férfi vett fel ilyeneket?
Ha unták a sima fürdőalsót, akár úszódressznek kinéző változatot is választhattak.
A zöld minta annyira divatos, hogy még a bárányok is inkább erre szavaznak a fehér szín helyett - valami ilyesmi lehetett az alapötlet.
A ’70-es években a márkák a kötött egész ruhákat és poncsókat nem csak a nőknek szánták.
Ahogy a derékon övvel kiegészített, hosszú pulcsit sem.
Az első képről néhányat még viszontláthattál a ’70-es évek bevállalós sztárjain, de a második fotón lévő fényes body-t nem valószínű, hogy sokan megvették.
Az inges férfibody-t is igyekeztek bevezetni a divatba. Valószínűleg ma minden nő meglepődne, ha ilyet látna a párján.
Miért ne kocoghatnának a pasik is forrónadrágban, ha a nőknek lehet? - gondolhatták a gyártók.
„Unod az egyszerű életet? Tedd színesebbé!” - szól a hirdetés, ami a feszülős body-k viselésére biztatja a férfiakat. A képek alapján úgy tűnik, sportoláshoz tervezték őket.

Femina akták - Méhnyakrák

A Femina Aktában mindent megtudhatsz a méhnyakrákról, ami évente több ezer nőt érint hazánkban. Összegyűjtöttük a legfontosabb információkat, többek között megismerheted a méhnyakszűrés értékelési módjait, megtudhatod, hogyan kell értelmezni a leleten látott eredményt, mi a különbség a hagyományos nőgyógyászati citológiai vizsgálat és a HPV-szűrés között vagy elkerülhető-e a kemoterápia a méhnyakrák esetén?

Promóció

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük