"Hogy érezheted magad nőiesnek, mikor bajuszod van?" - A legsértőbb reklámok

Elképesztő, mik jelenhettek meg annak idején a lapokban.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Ha ma az ember felmegy a netre, kinyitja az újságot vagy bekapcsolja a tévét, a nőknek szóló reklámok nagy többsége - zömében a kozmetikumoké - ideális képet fest a nőkről, vagyis azt az állapotot ábrázolja, amit elérhetnek, ha egy bizonyos terméket választanak. Mivel a reklámok azonban utólagos retusáláson és komoly számítógépes utómunkálatokon mennek át, a bemutatott kép túl tökéletes, messze nem természetes, ezáltal elérhetetlen eredményekkel kecsegtet. Ez nagymértékben rombolja - akár tudattalanul is - a nők önbizalmát, akik elégedetlenségükben, hinni akarván, hogy tényleg olyan jó eredményt ad az a bizonyos termék, a boltban kötnek ki.

Ez a módszer a reklámiparban - vagyis annak az érzésnek a felébresztése a nőkben, hogy csúnyák, nem kívánatosak és ápolatlanok - azonban nem új keletű. Pár évtizede olyan hirdetésekkel voltak tele a lapok és a tévé, amelyek gorombaságokkal "pirítottak rá" a nőkre külső - teljesen természetes, emberi - tulajdonságaik miatt, megoldást kínálva egy-egy termékkel. Nézz meg hét ilyen felháborító reklámot!

Sértő fotómanipulációk

Nemcsak túlzásokba esnek, de egyenesen sértik a női nemet a következő fotómanipulációk.

7 botrányos fotómanipuláció, mely a nőket sérti

Nézegess képeket!

Elolvasom
Ezt is szeretjük