"Hogy érezheted magad nőiesnek, mikor bajuszod van?" - A legsértőbb reklámok
Elképesztő, mik jelenhettek meg annak idején a lapokban.

Ez is érdekelhet

Most bárki segíthet a rászorulóknak - Augusztus végéig tart az élelmiszer-gyűjtő akció (x)

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

beauty and style

Csodás ruhák, ha egyszerűbb polgári szertartást terveztek: mutatjuk a legjobb inspirációkat »

Előnytelen, durva sminkbakik, amiket véletlenül se kövess el: rémesen lerontják a megjelenést »

Kate Winslet karcsúsító öltözködési trükkjei: ez a titka a 44 éves színésznő tökéletes homokóra alkatának »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha ma az ember felmegy a netre, kinyitja az újságot vagy bekapcsolja a tévét, a nőknek szóló reklámok nagy többsége - zömében a kozmetikumoké - ideális képet fest a nőkről, vagyis azt az állapotot ábrázolja, amit elérhetnek, ha egy bizonyos terméket választanak. Mivel a reklámok azonban utólagos retusáláson és komoly számítógépes utómunkálatokon mennek át, a bemutatott kép túl tökéletes, messze nem természetes, ezáltal elérhetetlen eredményekkel kecsegtet. Ez nagymértékben rombolja - akár tudattalanul is - a nők önbizalmát, akik elégedetlenségükben, hinni akarván, hogy tényleg olyan jó eredményt ad az a bizonyos termék, a boltban kötnek ki.

Ez a módszer a reklámiparban - vagyis annak az érzésnek a felébresztése a nőkben, hogy csúnyák, nem kívánatosak és ápolatlanok - azonban nem új keletű. Pár évtizede olyan hirdetésekkel voltak tele a lapok és a tévé, amelyek gorombaságokkal "pirítottak rá" a nőkre külső - teljesen természetes, emberi - tulajdonságaik miatt, megoldást kínálva egy-egy termékkel. Nézz meg hét ilyen felháborító reklámot!

Sértő fotómanipulációk

Nemcsak túlzásokba esnek, de egyenesen sértik a női nemet a következő fotómanipulációk.

Ezt is szeretjük