Máté Kriszta népszerű műsorvezető volt - Az 50 éves tévés most egy valóságshow-val jelentkezik
Máté Kriszta a Cápák között című műsor után egy üzleti valóságshow producere lett.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Máté Krisztát műsorvezetőként ismerte meg az ország: 1997 és 2009 között a TV2 csatornánál dolgozott a Tények híradósaként, illetve a Forró nyomon és a Nincs kegyelem - A leggyengébb láncszem műsorvezetőjeként.

2012-ben az RTL II csatornán tért vissza a Forró nyomonnal, amit Az első millióm története követett. Az utóbbi években inkább producerként tevékenykedik, neki köszönhetjük a Keresem a családom és a Cápák között című műsort is. 

Máté Kriszta online valóságshow producere

Az ötvenéves tévés most a Cápák között című üzleti show-műsor mellett egy újabb üzleti, ám ezúttal online produkción dolgozik: az Ecommerce Revolution című online üzleti valóságshow készítésében is producerként vesz részt. Úgy véli, a közönség egyre inkább elvárja, hogy az interneten olyan minőségű tartalmat kapjon, mint a televízióban.

máté kriszta
Fotó: RTL II

- Aki tartalmat fogyaszt, pláne ebben az üzleti közegben, már sokkal inkább a neten teszi. A közönség is egyre igényesebb, elvárja, hogy a neten is tévéműsor-minőségű, vagy még pergőbb, szórakoztatóbb tartalmat fogyasszon. Kisebb a kontroll, mint egy tévécsatornánál, szabadabban lehet döntéseket hozni, de éppen ezért nagyobb a felelősség.

mate-kriszta-producer
Fotó: Ecommerce Revolution

- Zajdó Csaba és Zilahi Krisztián olyan klassz, új dolgot álmodtak meg, ami inspiráló lehet sok-sok üzletembernek, bevallom, nekem is az. Ha valaki figyel, megnézi ezeket az epizódokat, már olyan, mintha elvégzett volna egy tanfolyamot - véli Máté Krisztina.

A műsor első évadában szakértő mentorok harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon. Az e-kereskedelemről szóló show október elején indult, és november 9-én fejeződik be, kizárólag interneten érhető el - nem véletlenül.

A cikk az ajánló után folytatódik

Máté Krisztina most először készít online valóságshow-t, és a műfaj újdonsága jelentette számára a legnagyobb kihívást. 

- A valóságshow - ha az ember komolyan, szó szerint veszi - a valóságot kell, hogy megmutassa, sok köze van a dokumentarista műfajokhoz. Vagyis ott kell lenni a lényeges pillanatokban, meg kell mutatni, éppen mi történik, semmi lényegesről nem szabad lemaradni. A változást, a fejlődést nyomon követni, miből mi lett, mindig inspiráló, nekem is az. 

Van egy saját vállalkozása Liluval, egy női beauty site, a Liluland, amihez éppen akkor készültek webshopot létrehozni, amikor az Ecommerce Revolution indult. Mint újdonsült webshop-tulajdonos is sokat tanult a forgatás alatt.

- A legmeglepőbb az, hogy ez sem a szerencsén vagy a véletlenen, vagy a rá fordított pénzen múlik, hanem azon, hogy valaki mennyire gondos a webshopjával kapcsolatban, mennyi munkát tesz bele, mennyi energiát fordít rá, milyen precízen lehet irányítani a folyamatokat.

Máté Kriszta fia

Máté Krisztina és Bárdos András csak ritkán nyilatkoznak a magánéletükről, a gyerekeikkel sem szerepelnek az újságokban, a 2004-ben született Ádámot és a 2007-ben világra jött Annát csak ritkán mutatják meg. Máté Kriszta a lányával 2017 nyarán szerepelt a Best magazinban, míg márciusban a Story magazin címlapján a komoly sportsikereket elért fiával volt látható. 

Ezt is szeretjük