Ő volt Magyarország legismertebb női híradósa - 69 évesen így él Bayer Ilona
Bayer Ilona 14 éve tűnt el a tévéképernyőről.
Bayer Ilona neve nem ismeretlen a tévénézők számára, hiszen meghatározó alakja a magyar televíziózás történetének. Pályafutását 1967-ben a Magyar Rádió és Televízió Szolnoki Körzeti Stúdiójában kezdte riporterként. Számos hír- és portréműsorban dolgozott a Magyar Televíziónál, sőt, ő volt az egyik első magyar női híradós is.
Bayer Ilona 1985-től öt éven át köszöntötte minden este a nézőket a Híradóban, ám 14 éve nem látható már képernyőn. 69 évesen a barátainak, a jótékonysági munkáinak - köztük a beteg gyermekekért alakult Kék Madár Alapítvány fesztiváljának - és nem utolsósorban a családjának él.
A legendás műsorvezetőnek három gyermeke van: Tamás fia a családjával Ausztráliában él, Petra lánya kisfiával és férjével pedig Japánban. Egyedül a legkisebb csemete, Szofi lakik még itthon, így sajnos csak ritkán tud az egész család összejönni.
- Boldog vagyok, hogy a gyerekeim megtalálták a világban a helyüket, ahol szeretnek élni, ahol társra és hivatásra leltek. Ugyanakkor fájdalom, hogy távol vannak tőlem, és az utazgatás sem lesz könnyebb az évek múlásával - nyilatkozta 2018 augusztusában a Best magazinnak.
Az egykori híradósról kevesen tudják, hogy állandó fájdalommal él, ugyanis néhány évvel ezelőtt elgázolta egy autó. A folytonos gerincproblémák, illetve a gyakori betegeskedés szintén nem könnyíti meg a találkozásokat. Bayer Ilona azonban optimista, és reménykedik, hogy ez az állapot idővel elmúlik. Sőt, olyannyira bizakodó, hogy három sikertelen házasság után tárt karokkal várja a szerelmet is az életébe.
- Jelentkezőkből sosincs hiány, de - nemcsak ebben a korban - nagyon nehéz olyan társat találni, akivel szebb és gondtalanabb az élet, mint egyedül - mondta.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció
OLVASD EL EZT IS!