3 jó alternatíva a tej helyett laktózérzékenyeknek: a gyerekek is szeretik
Sokan nem ismerik a lehetőségek mindegyikét.

Ez is érdekelhet

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

Ez lesz a nyár legszexibb színkombinációja: elképesztően nőies »

Beindítja a fogyást és sokáig eltelít: zsírégető fahéjas, datolyás turmix »

Nem szélesít a fehér szett, ha így trükközöl: karcsúbbnak és magasabbnak tűnhetsz »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A laktózérzékenység, más néven tejcukor-intolerancia tej vagy tejtermék fogyasztása esetén puffadást, hányást, hasmenést okozhat. A laktózintolerancia nem mindenkinél egyforma mértékű, ám a kellemetlen tünetek elkerülése érdekében, valamint a szövődmények - tápanyag-felszívódási rendellenesség, anémia és így tovább - kialakulását elkerülendő a tejet, illetve a tejtermékeket érzékenység esetén ki kell iktatni az étrendből.

Ez persze nem könnyű, hiszen számtalan ételhez, italhoz használunk tejet, ám szerencsére vannak olyan alternatívák a laktózmentes tej mellett, amelyek kiválóan pótolhatják a tejet. A következőkben három ilyet ismertetünk. Noha tápanyagtartalmukban nem egyeznek a tejjel, a hiányzó mennyiségű fehérje, illetve vitaminok más forrásból pótolhatóak.

Hogy néz ki az ekcéma?

Nemcsak a laktózérzékenység, az ekcéma is sokakat érint. Te tudod, milyen? Képeink segítenek felismerni a bőr betegségét.

Ezt is szeretjük