Így néz ki ma a Kinder csokin szereplő kisfiú: az egykori gyerekmodell már 58 éves
Günter Euringer 32 évig volt a Kinder csoki arca.

cover-ok
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha szereted az édességeket, pontosabban a csokikat, minden bizonnyal emlékszel a Kinder csoki csomagolásán szereplő, szőke kisfiúra. Ő Günter Euringer, aki mindössze tízéves volt, amikor az olasz tulajdonú Kinder cég leszerződtette az egyik legkeresettebb termékének reklámjához.

A Kinder csokoládékat 1968-tól gyártják, és legelőször egy fekete hajú kisfiú szerepelt a csomagolásán, majd 1973-tól 2005-ig a német nemzetiségű Günter Eueingert választották. Édesanyja akkoriban egy reklámcégben dolgozott, ahol sok bókot kapott aranyszőke, kék szemű fiára, így felajánlották neki, hogy vegyen részt a csokikat gyártó cég próbafotózásán. Végül őt választották a márka arcának.

Így néz ki ma az egykori kissrác, Günter Euringer

Az 58 éves Günter a Süddeutsche Zeitung magazinnak adott korábbi interjújában elárulta, hogy az emberek azt hiszik, dúsgazdag lett, amiért évtizedekig volt a Kinder csokoládé meghatározó arca, ám akkoriban a fotózásért 300 márkát, azaz nagyjából 55 ezer forintot keresett. A fotózáshoz egy kevésbé kellemes emlék is társult.

- Már nagyon bosszús voltam, mert a fotózás hosszú ideig tartott, de nekem mindvégig mosolyognom kellett a kamerába. Közben a fotós állandó káromkodását hallgattam. Ha ránéztem a csokoládén a saját arcképemre, mindig ez a jelenet ugrott be - árulta el.

A 32 év alatt sokat változtattak a külsején az aktuális trendekhez igazodva. Euringer haját utómunkával többször rövidítették, és új füleket is kapott, mert az eredeti fotón ezek nem látszódtak - derül ki a 2005-ben megjelent Das Kind der Schokolade című könyvből, melyben a férfi lerántotta a leplet kilétéről.


A most 58 éves Günter nem lett végül sikeres modell, helyette operatőrként és filmproducerként dolgozik. Megnősült, és két gyermeke született.

A cikk az ajánló után folytatódik

2005-ben helyét az akkor szintén tízéves, barna hajú és kék szemű Josh Bateson vette át. Az új csomagolások azonban nagy tiltakozást váltottak ki a fogyasztókból. Követelték, hogy az eredeti kisfiút tegyék vissza a csomagolásra, ám a szakemberek egy kornak megfelelő új designt szerettek volna, amihez egy új kisfiút választottak.

A 26 esztendős Josh Bateson 2012-ig volt a márka reklámarca, de már 2007-ben, a márka negyvenéves évfordulójára a gyártó cég szereplőválogatást hirdetett, immár lányokat is kerestek új reklámarcok gyanánt.

A fiatal férfi Londonban él, és a Loughborough-i Egyetemen szerzett diplomát politikatudomány és nemzetközi kapcsolatok szakon. Instagramján közszereplőként van feltüntetve, népszerű influencer, akinek képeiről sugárzik a luxus, a stílus és az elegancia.

Hogy néz ki most a göndör Huncutka? Gyönyörű nővé cseperedett a kis színésznő

Huncutka napjainkra természetesen már nagyon megváltozott, ahogyan több más gyerekszínész is régi kedvenc filmjeinkből és sorozatainkból.

Borító- és ajánlóképek: Getty Images Hungary, Instagram/80nostalgiadei90

Ezt is szeretjük