Szénhidrátszegény, gluténmentes, egészséges: ezt edd reggelire, hogy hosszan eltelítsen
Nem kell kenyér a laktató reggelihez: szénhidrátszegény, gluténmentes ételek is el tudnak telíteni egész délelőtt.

tojas-sonkaagyon
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A reggelire érdemes olyan ételeket választani, amelyek jóllakatnak, és hosszan eltelítenek. Sokan időzítik a nap elejére a szénhidrátdúsabb fogásokat, de akkor is találhatsz finom és laktató reggeliket, ha szénhidrátszegényen étkeznél.

Ilyenkor a reggelibe minél több fehérje és növényi rost kerüljön. A protein csökkenti az éhséghormon, és növeli a teltségérzethormon szintjét. A rost egy része pedig a gyomorban megduzzad, zselés közeget alkot, ezáltal segít hamarabb jóllakni.

Szénhidrátszegény, gluténmentes reggeli

Összeszedtük a legjobb szénhidrátszegény és gluténmentes reggelivariációkat. Ezeket érdemes fogyasztani, ha olyan ételt keresel, amely kenyér nélkül is egész délelőtt eltelít! 

Szűrővizsgálat otthon

Önellenőrzésre szolgáló gyorstesztünk a gluténérzékenységgel összefüggő szöveti transzglutamináz ellenes IgA antitestek kimutatására alkalmas. Egy csepp véredből 97%-os bizonyossággal meg tudja állapítani, hogy a tüneteidet cölikália okozza-e.

Bővebben itt olvashatsz a termékről.

Promóció

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük