Szénhidrátszegény, gluténmentes, egészséges: ezt edd reggelire, hogy hosszan eltelítsen
Nem kell kenyér a laktató reggelihez: szénhidrátszegény, gluténmentes ételek is el tudnak telíteni egész délelőtt.

tojas-sonkaagyon
beauty and style
Top olvasott cikkek

A reggelire érdemes olyan ételeket választani, amelyek jóllakatnak, és hosszan eltelítenek. Sokan időzítik a nap elejére a szénhidrátdúsabb fogásokat, de akkor is találhatsz finom és laktató reggeliket, ha szénhidrátszegényen étkeznél.

Ilyenkor a reggelibe minél több fehérje és növényi rost kerüljön. A protein csökkenti az éhséghormon, és növeli a teltségérzethormon szintjét. A rost egy része pedig a gyomorban megduzzad, zselés közeget alkot, ezáltal segít hamarabb jóllakni.

Szénhidrátszegény, gluténmentes reggeli

Összeszedtük a legjobb szénhidrátszegény és gluténmentes reggelivariációkat. Ezeket érdemes fogyasztani, ha olyan ételt keresel, amely kenyér nélkül is egész délelőtt eltelít! 

Mentesen sütni-főzni még soha nem volt ennyire egyszerű!

Mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper, könnyű fogás: a reggelitől a vacsoráig, az uzsidobozfalatoktól a vendégvárásig, vagy éppen egy családi születésnapig, átgondoltan, mentesen, úgy, hogy a klasszikus kedvenceinkről se kelljen lemondani.

Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük