Nem edzette halálra magát, mégis rengeteget fogyott!
Képeken a változás
Ismerd meg Melinda történetét, sokat tudsz tanulni belőle.

Ez is érdekelhet

Azért dolgozom, hogy a Tiliána legyen a vendégek kedvenc szállodája (x)

10 ok, hogy miért Máltán tanulj angolul (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

Az orvos nem hitt a szemének (x)

beauty and style

A legszebb kézitáskák árral, lelőhellyel: a 80-as évek kedvenc táskafazonja a legdivatosabb idén »

Zsírégető, immunerősítő ital, ha nem vagy oda a teákért: pörgeti az anyagcseréd, és feltölt C-vitaminnal »

Gyönyörű esküvői ruhák talpig csipkéből: lélegzetelállítóan nőiesek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Márta Melinda 6 kilótól szabadult meg ez ideáig, lassan el is éri az álomsúlyát a 40 éves, kereskedelmi asszisztensként dolgozó hölgy. Ismerd meg módszerét, tapasztalatait és tanácsait, hogy neked is hasonló sikerben lehessen részed.

- Próbáltál már korábban lefogyni valamilyen módszerrel lefogyni? 

- Igen, már több alkalommal fogyóztam, de az tekinthető eredményesnek is, amikor rendszeresen jártam hetente négyszer pilates-edzésre. De ezt hosszú távon nehéznek tartottam tartani. A mozgásra szükség van természetesen, de most picit másképp próbálom beiktatni a mindennapokba.

- Minek a hatására kezdted el a fogyókúrát?

- Nem volt külső tényező, saját magam miatt szerettem volna lefogyni, mivel zavart az a plusz 10 kilogramm, ami rajtam volt. Most mínusz 6 kilónál tartok, és úgy érzem, nem kérdés, hogy el fogom érni a mínusz 10-et is. Jobban szeretném érezni magam, 40 éves vagyok, és azzal tisztában vagyok, ha most nem szoktatom magam hozzá, hogy rendszeresen mozogjak, akkor később csak rosszabb lesz.

- Mivel egészítetted ki az XL-S Medical szedését? 

- Bár alapvetően mindig is odafigyeltem arra, hogy mit eszem, és évekkel ezelőtt száműztem a zsírt, a fehér lisztet, a cukrot a konyhámból és az étrendemből, most még körültekintőbb voltam azzal szemben, hogy mi mindent ettem egy nap. Nem könnyű, főleg az elején nem volt az, de lassan egyre jobban belejöttem abba, hogy végiggondoljam a napi és a heti étrendemet, és az alapján döntsem el, mi fér bele.

Fogyj akár 3x többet, mint csak diétával!

Az XL-S Medical természetes, klinikailag tesztelt hatóanyaga képes megkötni a napi zsírbevitel akár 28%-át, így naponta 3x2 alkalommal szedve akár 3x többet fogyhatsz, mint csak diétával.

Keresd a patikákban! 

Napi 2,5-3 liter folyadékot minden nap megiszom, arra is hosszasan szoktattam magam, de ma már tényleg magától értetődő számomra, hogy ennyi folyadékot bevigyek a szervezetembe. Cukros üdítőket évek óta nem fogyasztok, a kávét-teát pedig cukor nélkül iszom, hiszen minden apróság számít.

- Volt-e valamilyen rutin a kúrában, ami segített?

- A rendszeres étkezés nálam nagyon sokat segített, mert bevallom, ez számomra sok nehézséget okozott eddig. De mivel a tablettákat étkezésekhez kapcsoltan naponta háromszor kellett bevenni, ez már adott volt, ami közé két kisebb étkezést már sokkal könnyebben be tudtam iktatni. De az XL-S Medical tabletta étvágycsökkentő hatása is sokat segített, hogy valóban kis adagokat egyek ezen alkalmakkor. 

Ahogy a rendszeres súlykontroll, vagyis a mérlegre állás is nagyobb önfegyelemre tanított. Azt hiszem, ez is egy olyan szokás, amit a későbbiekre is megtartok.

- Min változtattál az életmódodon a korábbihoz képest? 

- A mozgás terén azt hiszem, rendben voltam eddig is, bár nekem a jóga és pilates az a sport, amit szeretek, és még ha nem is olyan hatásos alakformáló, annyira jólesik ez a fajta mozgás, hogy ezekhez továbbra is ragaszkodom. Azonban az étkezés egy olyan sarkalatos változáson ment keresztül az életemben, amire nem számítottam. Eddig ugyanis hajlamos voltam a rendszertelen evésre, amin végre sikerült úrrá lennem, rendszeresen étkezem, ami segít, hogy nagyobb kontrollt gyakorolhassak az ételek mennyisége felett. Így már jóval könnyebb ellenállni a délutáni jutalom islernek!

- Mi a legfőbb tanulság számodra a 12 hét alatt?

Az a legjobb, ha gyorsan pontokba szedem, mert sok akadt belőlük:

  • Nehéz betartani a napi ötszöri étkezést, de ha ez sikerül, akkor minden megy a maga útján, nincs éhezés, nincs elnehezülés.
  • Be kell iktatni a mozgást az ember életébe, de ha megvan a kedvenc mozgásforma, akkor ez már sokkal könnyebb.
  • Ki kell zárni a felesleges nasikat, mert ezek okozzák a legtöbb gondot.
  • Még jobban oda kell figyelni az ételek minőségére, összetételére.
  • Hihetetlen mennyiségű adalékanyag van egy-két dologban, ezért soha többé nem fogyasztok el semmit, amiről nem tudom, hogy mi van benne.

- Van-e olyan jó tanács, amit olyanoknak is szívesen továbbadnál, akik a kúra előtt állnak, tervezik, hogy belevágnak?

- Legyenek nyitottak az új életmód felé, a változás nem negatív, hanem pozitív dolog. És inkább kalandnak éljék meg ezt a kúrát, mint kihívásnak. Figyeljék magukat, hogyan hat a testükre és a lelkükre a kúra, és türelemmel haladjanak a kijelölt szabályok mentén.  

Ezt is szeretjük