5 centi a derékról napok alatt! Ezt az 5 haslapító, vízhajtó ételt edd hozzá
Kevés is elég belőlük, hogy sokkal látványosabb legyen a diéta hatása. Ereszd le velük az úszógumit!

nagykep?cikkid=164413&kep=edeskomeny1-lead
Ez is érdekelhet

Könnyű lábak, visszér nélkül (x)

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

Bella Hadid kedvenc sminkje feljebb húzza a szemeket és keskenyíti az arcot: így készítsd el »

Elsimítja a ráncokat, rugalmassá teszi a bőrt: a lecitin ezért nem hiányozhat az anti-aging krémekből »

Farmerdzseki 5 stílusban: így építsd be a nyári öltözékedbe, ha szeszélyes az idő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Azokat a táplálékokat, amelyek képesek a szervezetedet rábírni arra, hogy a vérből több vizeletet válasszon ki, vízhajtónak nevezzük. Rendszeres fogyasztásuk elősegíti nemcsak a testedben a vesék által végzett folyamatos méregtelenítést, de a feleslegesen megrekedt, általában a hasi zsírpárnákban lévő vízkészlet felszámolását is. Ez különösen fontos a fogyókúra idején, ugyanis a szervezetben glikogén formájában tárolt szénhidrátok nagyon sok vizet kötnek meg. Mutatjuk, milyen táplálékokkal segíthetsz a szervezetednek a karcsúsodásban!

Még több vízhajtó táplálék

Tele vannak laktató rostokkal, vitaminokkal és olyan összetevőkkel, amelyek segítenek leadni a feleslegesen megkötött vizet a szervezetedből. Ismerkedj meg velük, illetve kiemelkedő diétás hatásukkal!

Ezt is szeretjük