Orvosi diéta a végleges fogyásért
5 kiló mínusz 4 hét alatt
Gyorsan akarsz fogyni, egészséged megóvása mellett? A Sacred Heart-diétát orvosok állították össze.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

Esküvői dekorációk fenyőággal - Télies és romantikus »

Tökéletes frizura körkefe nélkül: dús és fényes lesz így a haj »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy jó diéta ismérve nem csupán annyi, hogy általa látványosan és gyorsan meg lehet szabadulni a súlyfeleslegtől, lényeges ugyanis, hogy a szabályok összeírásakor megalkotói különös figyelmet szenteljenek annak is, hogy egészséges legyen.

Ilyen szempontból az orvosi diéták kiváló választást jelentenek, hiszen szakemberek állították össze őket, így biztos lehetsz abban, hogy a szervezet számára tolerálható és elviselhető programot alkottak meg, mely ugyanakkor kellő mértékben hatékony is.

Bár ezek a diéták elsősorban különféle betegségek kezelését szolgálják, egészséges súlycsökkenést is elérhetsz velük. Ezek közé tartozik a fogyókúrás körökben is népszerűvé vált Sacred Heart-diéta is.

Zöldségekkel az egészséges szívért

Ha szereted a zöldségekben gazdag leveseket, és a biztos eredmény érdekében könnyen tudsz alkalmazkodni egy szigorú diéta szabályaihoz, a Sacred Heart Memorial kórház orvosai által megalkotott módszer megfelelő lehet számodra, különösen akkor, ha néhány kilónál több felesleget érzel magadon, hiszen eredetileg a túlsúlyos szívbetegek számára állították össze az étrendet.

A diétát alapvetően a súlyvesztést elősegítő zöldségekre alapozzák. A módszer egyik előnyének számít, hogy lényegében annyit eszel, amennyi jólesik, hiszen a diéta alapját képező leves hozzávalóitól nem lehet hízni.

Amire figyelned kell!

A Sacred Heart-diéta nagyon egyszerű szabályokat állított fel: amikor éhes vagy, a levesből kell enned, ezen kívül pedig zöldségeket, gyümölcsöket, sovány húst fogyaszthatsz. A megfelelő folyadékbevitel ebben az esetben is fontos, hiába jelenti egy leves a diéta alapját. A megszokott ásványvíz és gyógyteák mellett édesítés nélküli gyümölcsleveket, áfonyalevet és lefölözött tejet ihatsz - fogyassz mindennap minimum két, két és fél liter folyadékot.

A diétát legfeljebb négy hétig követheted, mely idő alatt hetente egy-másfél kilót adhatsz le, ha viszont ez túl megterhelő számodra, az egyes hetek között hagyj pár nap, illetve egy hét szünetet, mely idő alatt nagyobb mennyiségű ételt is elfogyaszthatsz az egészséges étkezés szabályainak betartása mellett.

Így készítsd el a levest!

Hozzávalók:

  • 2 nagy doboz konzervparadicsom
  • legalább 3 nagy vöröshagyma
  • fél csokor zellerszár vagy zeller
  • 2 doboz 400 grammos zöldbab - fagyasztott is lehet
  • 1 kiló sárgarépa
  • 2 zöldpaprika
  • fűszerek
  • egy kis galuska

A zöldségeket vágd kisebb darabokra, majd tedd őket a forrásban lévő vízhez - zsírmentes húslevesalapot is használhatsz. Fedő alatt forrald 10 percig, majd alacsonyabb lángon főzd a zöldségeket addig, amíg meg nem puhulnak. Ízesítésként tehetsz bele fokhagymát, fűszerezheted a levest oregánóval, borssal, paprikával vagy bazsalikommal.

Egészséges táplálkozás - így kezdd el!

Ahhoz, hogy a diéta során leadott kilókat ne hízd vissza, fontos, hogy utána is kövesd az egészséges táplálkozás alapszabályait. Ebben segít videónk is.

Mintaétrend

Ha éhes vagy, a levesből a megadott étkezéseken kívül is fogyaszthatsz tetszőleges mennyiséget.

1. nap

Reggeli: egy alma és egy narancs.
Tízórai: egy fürt szőlő.
Ebéd: leves tetszőleges mennyiségben.
Uzsonna: két mandarin.
Vacsora: leves tetszőleges mennyiségben.

2. nap

Reggeli: egy bögre vegyes, nyers zöldség.
Tízórai: két zellerszár.
Ebéd: leves tetszőleges mennyiségben, egy bögre grillezett zöldség.
Uzsonna: két sárgarépa.
Vacsora: 10 dkg főtt krumpli vajjal.

3. nap

Reggeli: egy alma, egy sárgarépa.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: leves tetszőleges mennyiségben, egy bögre gyümölcssaláta.
Uzsonna: két zellerszár.
Vacsora: leves tetszőleges mennyiségben, egy bögre párolt zöldség.

4. nap

Reggeli: 2 dl zsírszegény tej, egy banán.
Tízórai: egy-két fürt szőlő.
Ebéd: egy tányér leves, egy banán.
Uzsonna: 2 dl zsírszegény tej.
Vacsora: egy tányér leves, egy banán.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

5. nap

Reggeli: három paradicsom.
Tízórai: egy paradicsom.
Ebéd: 15 dkg sült csirkehús egy bögre grillezett paradicsommal.
Uzsonna: egy paradicsom.
Vacsora: leves tetszőleges mennyiségben, egy paradicsom.

6. nap

Reggeli: egy paradicsom, egy paprika, egy zellerszár.
Tízórai: két sárgarépa.
Ebéd: leves tetszőleges mennyiségben, 10 dkg főtt csirkehús, egy bögre párolt zöldség.
Uzsonna: két zellerszár.
Vacsora: 15 dkg sült pulykamell, egy bögre grillezett zöldség.

7. nap

Reggeli: egy bögre vegyes, nyers zöldség.
Tízórai: egy sárgarépa.
Ebéd: leves tetszőleges mennyiségben, egy bögre zöldséges barna rizs.
Uzsonna: egy csésze cékla.
Vacsora: leves tetszőleges mennyiségben, egy bögre barna rizs párolt zöldségekkel.

OLVASD EL EZT IS!

cambridge dieta
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Heti 2 kiló mínusz a Cambridge-diétával

zabkasa fahejjal
  • zabpehely
  • villámdiéták

Naponta 1 kiló mínusz

Blog.hu ajánló