A nők 80%-a így akar lefogyni: nem véletlenül nem működik
Te is közéjük tartozol? Ha igen, erre az egy dologra kell csak odafigyelned, hogy ne így legyen.

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

A legtöbb nő időről időre elhatározza, most aztán tényleg végleg le fog fogyni, és hatalmas lendülettel veti bele magát a fogyókúrás étrendek közül egyikbe-másikba, beiratkozik edzőterembe, megveszi a számára javasolt futócipőt.

Saláták, edzések, éhségérzet, izomláz, fáradtság, majd eltelik egy-két hét, esetleg három-négy, és a kimerítő gyakorlatoktól hullafáradtan megenged magának egy-egy finom krémes süteményt, kihagyja az edzéseket, majd visszatér ugyanoda, ahonnan elindult. Mi ennek az oka? A türelmetlenség és a kampányszerű nekibuzdulás.

A fokozatosság a siker záloga

A több fronton történő támadás a fölös kilók ellen mindenkinek becsületére válna, ám egy ilyen mértékű életmódváltás gyakorlatilag kivitelezhetetlen, és eleve kudarcra van ítélve. Kivéve persze, ha sziklaszilárd elhatározás és kőkemény akarat jellemez. Ezeket a szuper képességeket azonban csak kevés ember tudhatja magáénak.

De a fogyókúra nem reménytelen, csak belátóbbnak kell lenned önmagaddal szemben. Inkább kis lépésekben haladj előre, mintsem egy hatalmas ugrás után visszazuhanj ugyanoda.

Kezdd a diétával

A táplálkozási szokások megváltoztatása nem egyszerű, hiszen komplett szemléletváltást igényel, ami a vásárlási szokásaid felülbírálásánál kezdődik. Írj listát minden egyes bevásárlás előtt, és ehhez ragaszkodva állj ellen a csokispolcok csábításának.

De már az is egy remek kezdő lépés, ha a tejespultnál az édesített, ízesített joghurtok helyett a natúr joghurtot választod. Ha az ízét unalmasnak találod, akkor vegyél gyümölcsöt, és azt kockázd bele. Így biztosan cukormentes, ízfokozómentes és rostokban gazdag joghurtot fogsz enni.

A másik fontos lépés a cukor kiiktatása. Ezt is érdemes fokozatosan csökkenteni, míg végleg el tudod hagyni. Az édes ízeket pedig édes gyümölcsökkel, alacsony kalóriájú természetes édesítőszerekkel helyettesítheted, mint amilyen a xilit és az eritrit.

Jöhet a mozgás

Ha az étrendedben elindultak a kedvező változások, és egyre könnyebben is tartod őket, akkor ne habozz rendszeresíteni a mozgást sem. Itt is a fokozatosság a lényeg, és a rendszeresség. Inkább kezdd fél órás-órás sétákkal, mint kimerítő kardió edzéssekkel valamelyik edzőteremben.

Ha minden másnap elindulsz egy tempós sétára, hozzá fogsz szokni, hogy rendszeresen beiktatsz olyan időt a napirendedbe, amikor a sport az elsődleges. Ha ez sikerül, utána jöhet a kocogás és a változatosságot jelentő úszás, biciklizés, edzőtermi órák.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

Ezt is szeretjük