Kenyér helyett: 6 ötlet szénhidrátszegény diétához
Képek!
A zabpehely vagy az olajos magvak segíthetnek betölteni a kenyér után maradt űrt.

Ez is érdekelhet

Most bárki segíthet a rászorulóknak - Augusztus végéig tart az élelmiszer-gyűjtő akció (x)

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

beauty and style

Erősítő edzés renyhe hasfal ellen: evés után sem domborodik ki a pocak, ha ezek az izmok jó karban vannak »

Csodás ruhák, ha egyszerűbb polgári szertartást terveztek: mutatjuk a legjobb inspirációkat »

Előnytelen, durva sminkbakik, amiket véletlenül se kövess el: rémesen lerontják a megjelenést »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az elhízásért elsősorban a túlzásba vitt szénhidrátfogyasztás okolható - azok közül is a finomított szénhidrátok, mint a fehér liszt vagy a kristálycukor. Ha eldöntötted, hogy csökkented ezek bevitelét, netán kiiktatod étrendedből a kenyeret, meglehet, hogy gondban leszel. Lapozd át az alábbi galériát, és kapsz néhány remek ötleted arra vonatkozóan, mivel pótolhatod a kenyeret, szendvicseket. Fogyj hiányérzet nélkül!

Diétás vacsorák

Mit érdemes enned lefekvés előtt, ha szeretnél megszabadulni pár kilótól? Kattints az alábbi videóra, és kiderül!

Ezt is szeretjük