Így fogyaszd a grépfrútot pluszkilók és tavaszi fáradtság ellen!
A grépfrútban megvan minden, ami a sikeres fogyókúrához kell. Próbáld ki a diétát!

Ez is érdekelhet

Fodrászszalon az otthonunkban: egészséges és gyönyörű haj Panasonic hajszárítókkal (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

beauty and style

A csinos kis nagymamaretikül az új sláger: árakkal, lelőhelyekkel mutatjuk a szupernőies darabokat »

Vastag a dereka, széles a csípője, de irtó nőiesen öltözködik: nem a plusz kilókat, csak a csinos nőt látjuk »

Méregtelenítő vitaminbomba turmix téli lehangoltság ellen: olyan krémes, hogy megáll benne a kanál »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A barbadosi eredetű grépfrút jótékony egészségügyi hatásai már a múlt század eleje óta ismertek. Bár kesernyés íze miatt nem közkedvelt, ha szeretnél fogyni pár kilót, illetve búcsút intenél a tavaszi fáradtságnak, érdemes kipróbálnod a grépfrútdiétát!

A déligyümölcs gondoskodik az anyagcsere-felgyorsításról, segíti a sav-bázis egyensúly megtartását, és frissé tesz. Fontos azonban tudnod, hogy bizonyos esetekben a grépfrút káros lehet, kattints korábbi cikkünkre a további infókért!

Karcsúsít és energiát ad

A grépfrút titka több tényezőben rejlik. Magas rosttartalma miatt az elfogyasztott gyümölcs - kellő mennyiségű folyadék mellett - megduzzad az emésztőrendszerben, felgyorsítja az anyagcserét, és kisöpri a belekre tapadt salakanyagokat szervezetből. Ettől sokkal könnyebbnek érezheted magad, és a tápanyagok is egyszerűbben szívódnak fel.

A grépfrút magas C-vitamin- és magnéziumtartalma mellett nagyobb mennyiségben tartalmaz béta-karotint is, különösen a rózsaszín húsú típus. Kutatások szerint segít a koleszterinszint alacsonyan tartásában, és képes megelőzni a cukorbetegséget, sőt, a szénhidrátszegény diéta fontos összetevője lehet.

Így használd!

Diétánk alapja is ez a gyümölcs, melyből a főétkezések előtt kell elfogyasztanod egy felet, jól kikaparva a húsát, hogy a rostok a szervezetedbe juthassanak.

Napi másfél grépfrútot kell tehát megenned a megfelelő eredmény eléréséhez, a maradék felet csavard bele két liter szénsavmentes ásványvízbe. Ez a trükk segíti a salaktalanítást és a sav-bázis háztartás helyreállítását. Ha növelni szeretnéd a zsírégetés hatékonyságát, napi egy bögre zöld teát is elfogyaszthatsz, és természetesen mozgással is növelheted a súlyvesztés mértékét.

Kalóriaszegény étrend

Ahhoz, hogy jelentősebb súlyfeleslegtől szabadulhass meg, a grépfrút maga nem elég. Minél jobban ki kell szorítanod étrendedből a cukrot, a fehér lisztet, valamint napi körülbelül 1200 kalóriánál többet nem szabad bevinned a szervezetedbe.

Az előbbieken kívül a fogyasztható ételek skálája széles, a tojás, a sovány tejtermékek és a teljes kiőrlésű lisztből készült péksütemények fogyasztása megengedett. Egyél sok zöldségfélét, sovány húst, illetve halakat, melyek szintén megfelelő alkotóelemei a diétának.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél grépfrút, két főtt tojás, egy paradicsom.
Tízórai: egy kis doboz joghurt.
Ebéd: fél grépfrút, 10 dkg sovány, darált csirkehússal és 10 dkg light mozzarellával töltött padlizsán.
Uzsonna: egy alma két szelet pászkával.
Vacsora: fél grépfrút, egy szelet puffasztott búza sovány túróból készült körözöttel megkenve.

2. nap

Reggeli: fél grépfrút, két szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megkenve padlizsánkrémmel.
Tízórai: egy marék bogyós gyümölcs.
Ebéd: fél grépfrút, 10 dkg grillezett csirkemell, egy bögre csőben sült zöldség.
Uzsonna: egy kis doboz natúr joghurt, egy szelet puffasztott búza.
Vacsora: fél grépfrút, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet sovány sonka, fél paradicsom.

Mennyi mozgás kell a fogyáshoz?

Kattints az alábbi videóra, és tudd meg, mennyi mozgásra van szükséged a sikeres fogyás érdekében.

3. nap

Reggeli: fél grépfrút, 10 dkg light mozzarella egy paradicsommal.
Tízórai: egy pohár paradicsomlé.
Ebéd: fél grépfrút, egy bögre görögsaláta.
Uzsonna: két kocka 90%-os étcsokoládé.
Vacsora: fél grépfrút, egy kis doboz kefir, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, uborka.

Ezt is szeretjük