Mik a legjobb diétás köretek csirkemellhez? Ezekkel púposra szedheted a tányért
A diétás köreteket is össze lehet állítani úgy, hogy ne koplalj.

barna rizses sali csirke
Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Narancsbőrös a fenekük, mégis irtó dögösek: 5 híresség, akinek Photoshop nélkül hepehupás a bőre »

7 nyári ruhadarab, amit még nem kell elraknod: kora ősszel is szükséged lesz rájuk »

Házi gyorssegély a kimerült bőrnek és hajnak – Így tüntesd el a nátha nyomait »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sok fogyni vágyó jár úgy, hogy ebédre vagy vacsorára megpróbál egy kis szeletke párolt csirkemellet enni néhány salátalevéllel, de nem sokkal később újra korog a gyomra. Miután eltelik így néhány nap, feladja, hiszen az éhezés kibírhatatlan. 

A helyes következtetés ebből nem az, hogy a súlyvesztéshez szükséges táplálkozás tarthatatlan, és neked ez az egész nem való. A problémát sokkal inkább a rosszul megválasztott étel jelenti, mely nem elég laktató.

Diétás köretek csirkemellhez

Ha megfelelő ételeket, adagokat válogatsz a fogyáshoz, akkor lehetséges, hogy néha éhes leszel, vagy megkívánsz ezt-azt, de nem szabad, hogy hosszú órákon keresztül éhezz. Ehhez kiegyensúlyozott táplálkozásra van szükség, mely a tested igényeinek megfelelően tartalmaz szénhidrátokat, fehérjéket és zsírokat is. A tápanyagok optimális felszívódása érdekében érdemes ezt a hármat minden étkezés során együtt fogyasztani.

A csirkemell biztosítja a sovány, jó minőségű fehérjét - az adagokról itt többet megtudhatsz. A sütéséhez használt kókuszzsírral, magvakkal gondoskodhatsz a zsírokról. A szénhidrátok legfőbb, diétás forrásai a rostban dús növényi táplálékok, azaz a köretek, melyek igazán laktatóvá teszik az ebédet, míg az viszonylag kalóriaszegény marad. Adunk pár ötletet!

A cikk az ajánló után folytatódik

Ezt is szeretjük