Itt kezdődik a hasi hízás! Ez az egészséges derék-csípő arány
Számold ki a tiédet!
Tudod, mi az a bűvös szám, ami fölé nem mehetsz?

Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

A ballonkabát egy nő szekrényéből sem hiányozhat: karcsúsít és sokoldalúan viselhető »

Sok mindenre jó a teafaolaj, de nem mindegy, hogy használod »

5 nőies, könnyen elkészíthető frizura szemüvegeseknek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Már korábbi cikkünkben is írtunk arról, hogy az alma típusú hízás egészségtelenebb, mint a körte alak. Ennek hátterében az úgynevezett viscerális zsírok állnak.

Ha szeretnéd tudni, hogy mi az az arányszám, ami fölé nem mehetsz egészséged és a vonzó külső érdekében, olvass tovább.

Az egészséges derék-csípő arány

Nem csupán az úgynevezett homokóra alak miatt fontos a testen a zsíreloszlás. Számos kutatás bizonyította, hogy azoknál, akik elsősorban hasra híznak, a zsigeri szervekre is zsír rakódik, ami többek között megnöveli a szív- és érrendszeri betegségek, illetve a diabétesz kockázatát.

0,8 a bűvös szám!

Ahhoz, hogy kiderítsd, esetedben hasi hízásról van-e szó, nincs más dolgod, mint egy mérőszalaggal lemérni a derékbőségedet - álló helyzetben a legkarcsúbb ponton -, valamint a csípőbőségedet - a legszélesebb ponton. A centiméterben mért derékbőséget oszd el a centiméterben mért csípőbőséggel. Amennyiben az eredmény 0,8 alatt van, nem kell tartanod a hasi hízástól.

Formáld a kényes területet!

Végezd naponta az alábbi képeken bemutatott gyakorlatokat, és faragj le centiket a derék-csípő területről!

Ezt is szeretjük