Itt kezdődik a hasi hízás! Ez az egészséges derék-csípő arány
Számold ki a tiédet!
Tudod, mi az a bűvös szám, ami fölé nem mehetsz?

Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

A divatbloggerek odáig vannak ezekért a darabokért: a pizsama az utcán is nőies, ha így viseled »

A kézfejen hamarabb nyomot hagy az idő, mint az arcon: szuper hatóanyagok ráncok és foltok ellen »

A legnőiesebb fürdőruhák telt idomokra: 10 ezer forint alatt is találsz csinos darabokat a leárazásokon »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Már korábbi cikkünkben is írtunk arról, hogy az alma típusú hízás egészségtelenebb, mint a körte alak. Ennek hátterében az úgynevezett viscerális zsírok állnak.

Ha szeretnéd tudni, hogy mi az az arányszám, ami fölé nem mehetsz egészséged és a vonzó külső érdekében, olvass tovább.

Az egészséges derék-csípő arány

Nem csupán az úgynevezett homokóra alak miatt fontos a testen a zsíreloszlás. Számos kutatás bizonyította, hogy azoknál, akik elsősorban hasra híznak, a zsigeri szervekre is zsír rakódik, ami többek között megnöveli a szív- és érrendszeri betegségek, illetve a diabétesz kockázatát.

0,8 a bűvös szám!

Ahhoz, hogy kiderítsd, esetedben hasi hízásról van-e szó, nincs más dolgod, mint egy mérőszalaggal lemérni a derékbőségedet - álló helyzetben a legkarcsúbb ponton -, valamint a csípőbőségedet - a legszélesebb ponton. A centiméterben mért derékbőséget oszd el a centiméterben mért csípőbőséggel. Amennyiben az eredmény 0,8 alatt van, nem kell tartanod a hasi hízástól.

Formáld a kényes területet!

Végezd naponta az alábbi képeken bemutatott gyakorlatokat, és faragj le centiket a derék-csípő területről!

Ezt is szeretjük