4 zsírgyilkos dolog, amivel kétszer többet fogysz
Turbógyorsra pörgetik az anyagcserét
Elmondjuk, mikor és mennyire van szüksége a szervezetednek.

Dia

	Fehérjékre nagy szüksége van a szervezetednek, ha szeretnéd megtartani az izmaidat fogyás közben is, éppen ezért érdemes minden étkezés során bevinni belőlük egy keveset. 85-100 gramm sovány hús, két teáskanál mag vagy egy nagy pohár zsírszegény joghurt például tökéletes erre a célra.

Fehérjékre nagy szüksége van a szervezetednek, ha szeretnéd megtartani az izmaidat fogyás közben is, éppen ezért érdemes minden étkezés során bevinni belőlük egy keveset. 85-100 gramm sovány hús, két teáskanál mag vagy egy nagy pohár zsírszegény joghurt például tökéletes erre a célra.

Dia

	Az izmok égetik el a kalóriákat, amihez oxigénre van szükségük, ennek szállításáról pedig a vas gondoskodik. Erre különösen a nőknek kell odafigyelniük, hiszen a menstruáció során havi rendszerességgel vasat veszít a szervezetük. Ahhoz, hogy elkerüld a vashiányból adódó anyagcsere-lassulást, fogyassz májat, hüvelyeseket, spenótot, földimogyorót, sovány húst és gránátalmát - mindennap minimum 100-200 grammot.

Az izmok égetik el a kalóriákat, amihez oxigénre van szükségük, ennek szállításáról pedig a vas gondoskodik. Erre különösen a nőknek kell odafigyelniük, hiszen a menstruáció során havi rendszerességgel vasat veszít a szervezetük. Ahhoz, hogy elkerüld a vashiányból adódó anyagcsere-lassulást, fogyassz májat, hüvelyeseket, spenótot, földimogyorót, sovány húst és gránátalmát - mindennap minimum 100-200 grammot.

Dia


                        	A kalciumhiány is okozhat lelassult anyagcserét, ugyanis az ásványi anyag bevitele fokozza a hőtermelést és ezáltal a zsírégetést. A naponta szükséges 1000-1200 milligramm kalcium bevitelét érdemes növényi forrásokból és kis részben tejtermékekből fedezni. 50 gramm mandula például a napi szükséglet 13%-át biztosítja, míg 100 gramm kelkáposzta 15%-ot, egy evőkanál mák pedig akár 70%-ot is. További jó kalciumforrás a szardínia, a brokkoli, a bab és a füge.

A kalciumhiány is okozhat lelassult anyagcserét, ugyanis az ásványi anyag bevitele fokozza a hőtermelést és ezáltal a zsírégetést. A naponta szükséges 1000-1200 milligramm kalcium bevitelét érdemes növényi forrásokból és kis részben tejtermékekből fedezni. 50 gramm mandula például a napi szükséglet 13%-át biztosítja, míg 100 gramm kelkáposzta 15%-ot, egy evőkanál mák pedig akár 70%-ot is. További jó kalciumforrás a szardínia, a brokkoli, a bab és a füge.

Dia

	A D-vitamin nélkülözhetetlen az anyagcserében fontos izmok számára, mégis nagyon gyakori, hogy a szervezet nem jut belőle elegendő mennyiséghez. A napi D-vitamin-szükséglet 90%-át fedezheted 100 gramm lazac elfogyasztásával, ám a tonhal, a rákhús, a tofu, a tej, az avokádó, a tojás és a sampion gomba is kiváló forrás, melyekből összesen 100-150 grammot meg kellene enni naponta.

A D-vitamin nélkülözhetetlen az anyagcserében fontos izmok számára, mégis nagyon gyakori, hogy a szervezet nem jut belőle elegendő mennyiséghez. A napi D-vitamin-szükséglet 90%-át fedezheted 100 gramm lazac elfogyasztásával, ám a tonhal, a rákhús, a tofu, a tej, az avokádó, a tojás és a sampion gomba is kiváló forrás, melyekből összesen 100-150 grammot meg kellene enni naponta.

Ezt is szeretjük
Fotó: