Átprogramozzák az anyagcserét! 5 kiló mínusz 1 hónap alatt, ha ezeket vacsorázod
Válassz a következő alacsony glikémiás indexű vacsorák közül!

teljes kiorlesu kenyer rendes
Ez is érdekelhet

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

A legropogósabb héjú, legpuhább kifli - A gyerekkorba repít vissza

beauty and style

Halványítják a makacs foltokat, segítik a bőrmegújulást: hatékony krémek pigmentfoltok ellen »

A 71 éves Twiggy ma is bomba formában van: egyszerű szépségtitkait bárki követheti »

Sohasem megy ki a divatból és nyújtja az alakot: az egyenes vonalú szövetkabát egyszerű darabokkal is jól mutat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A délelőtti órákban fogyasztott cukrosabb ételeket még van esélye feldolgozni a szervezetednek, ám azok, amiket az esti órákban viszel be, szinte biztosan raktározásra kerülnek. Éppen ezért nagyon fontos, hogy vacsorára alacsony glikémiás indexű ételeket fogyassz, amelyek nem emelik meg túlságosan a vércukorszintedet, így nem tartalékolja őket a szervezet. Alábbi galériákban ezekből a rostban gazdag, anyagcsere-serkentő ételekből adunk egy kis ízelítőt. Lapozd át a galériát, és fogyaszd őket vacsorára! Segítségükkel heti 1-1,5 kilogramm súlyfeleslegtől is megszabadulhatsz.

A szakértő szemével

Kattints az alábbi videóra, és hallgasd meg, dr. Csiszár Miklós milyen diétás vacsorákat ajánl!
Ezt is szeretjük