Akár 20 kilót is fogyhatsz az 5 faktor diétával!
Natalie Portman kedvenc fogyókúrája
Ismerj meg egy különös diétát az ötös szám bűvöletében.

Ez is érdekelhet

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

A 14 éves Endike beszélni kezdett (x)

Szorongás, elégedetlenség, magány – hogyan jutottunk el ide és hogyan léphetünk ki belőle?

Sári bíró - az idők változnak, de az emberek valójában nem (x)

Trendi új illat a világhírű Acqua Coloniától - Íme az egzotikus 4711 kölni (x)

beauty and style

A legnőiesebb szettek 50 felett: a blézertől lesz igazán csinos »

Házi rizskrém ráncok, pattanások és tág pórusok ellen: a hagyományos ázsiai bőrápolás alapja »

A kantáros nadrág visszatért és nőiesebb, mint valaha: nagyon sikkes tud lenni, ha így viseled »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A speciális diéta Hollywoodban kezdte meg pályafutását. Olyan hírességek szabadultak meg segítségével fölös kilóiktól, mint a Natalie Portman vagy Halle Berry, de a sztárok listáját gyarapítja Rihanna és Lady Gaga is. Ismerd meg a diéta alapvető szabályait, és próbáld ki! Nyárra akár 20 kiló feleslegtől is megszabadulhatsz.

5 faktor diéta

A diéta nem véletlenül kapta a nevét: ha belevágsz a fogyókúrába, látni fogod, hogy minden az 5-ös szám körül forog. Az étrend alapja, hogy naponta ötször kell enned, kis adagokat. Ügyelj arra, hogy étrended minden nap tartalmazzon szénhidrátot, fehérjét, zsírt, rostokat és folyadékot - gyógyteát vagy szénsavmentes vizet - is.

A kis adagokban történő étkezéssel kevésbé terheled meg a szervezeted, kiegyensúlyozottabbá válik az emésztésed, kisebb eséllyel tör rá az éhség. A diétában szereplő élelmiszereknek alacsony a glikémiás indexe - tehát nem emelik meg hirtelen a vércukorszintedet, kiegyensúlyozott lesz az inzulintermelésed. Arra is ügyelj, hogy egy étkezés legfeljebb ötféle hozzávalóból álljon.

Mozgás az 5-ös szám bűvöletében

Természetesen a diétát edzés is kiegészíti. Sportolj hetente ötször, 5x5, vagyis 25 percet naponta. A kívánt eredmény elérését követően is maradjon életed része a sport - így kisebb eséllyel kúsznak fel rád újra a kilók.

Szabadnap

Ha szeretsz bűnözni a fogyókúra alatt, jó hírünk van: az 5-faktor diéta heti egy szabadnapot is engedélyez. Persze, érdemes tartózkodnod a túlságosan nehéz, zsíros ételektől, de ilyenkor alapvetően azt ehetsz, amit szeretnél.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: almás-fahéjas zabkása, omlett tojásfehérjéből.
Tízórai: zsírszegény joghurt gyümölcsdarabkákkal.
Ebéd: tört krumpli, sovány pulykahús grillezve, vegyes saláta.
Uzsonna: gyümölcs tetszés szerint.
Vacsora: grillezett csirkemell brokkolival, barna rizzsel.

Mondj igent magadra!

A Femina Extra 4 alkalmas önfejlesztő sikerkurzusán Szily Nóra pszichológus és coach vezetésével elérheted, hogy elégedett, sikeres és boldog legyél az élet bármely területén.

Hogyan mondjunk nemet lelkiismeret-furdalás nélkül?

A boldogság és siker alapjai, azaz miért fontos önzőnek lenni?

A kommunikáció, mint az érdekérvényesítés kulcsa: a bizalomépítéstől a hatásgyakorlásig

Burnout, vagyis amikor már semminek nincs értelme

A kurzusról pontos részleteket itt találsz.

Jegyek kizárólag online érhetők el, korlátozott számban.

Helyszín: MEMO ház – 1077 Budapest, Wesselényi utca 73.

Időpont: 2020. március 6., március 26., április 16., május 7.

Promóció

2. nap

Reggeli: zöldpaprika, omlett tojásfehérjéből.
Tízórai: zsírszegény natúr joghurt friss gyümölccsel.
Ebéd: csirkesaláta curryvel, egy zsírszegény joghurt.
Uzsonna: egy szelet barna kenyér pulykamellsonkával és light sajttal.
Vacsora: tonhalsaláta.

3. nap

Reggeli: müzli zsírszegény tejjel.
Tízórai: egy alma, light sajt.
Ebéd: pulykamell, egy szelet barna kenyér.
Uzsonna: pirítós tonhallal és sajttal.
Vacsora: spagetti paradicsomszósszal.

4. nap

Reggeli: omlett tojásfehérjéből, zsírszegény sajt, egy paradicsom.
Tízórai: aszalt vagy friss barack, egy zsírszegény joghurt.
Ebéd: egy főtt tojás, zsírszegény sajt, sült pulykamell, fejes saláta.
Uzsonna: natúr joghurt friss gyümölccsel.
Vacsora: párolt gomba, zöldsaláta.

5. nap

Reggeli: müzli zsírszegény tejjel.
Tízórai: almás-fahéjas müzli, egy zsírszegény joghurt, egy alma.
Ebéd: pulykamell édesburgonyával.
Uzsonna: egy müzliszelet, egy zsírszegény joghurt.
Vacsora: grillezett csirkemell burgonyával, párolt zöldborsóval.

6. nap

Reggeli: pirítós, omlett tojásfehérjéből, zsírszegény tej.
Tízórai: aszalt vagy friss barack, zsírszegény sajt.
Ebéd: tonhal zöldsalátával.
Uzsonna: gyöngyhagyma chilivel.
Vacsora: pepperonis melegszendvics sajttal és paradicsommal, teljes kiőrlésű lisztből készült kenyérből.

7. nap

Egyél, amennyi jólesik, és pihenj sokat!

Ezt is szeretjük