A 4 leghatékonyabb fogyókúrás étel
Egyél, amennyi jólesik!
Ha nem bírod a koplalást, akkor ismerkedj meg az alábbi fogyókúrás ételekkel, melyek megtömik a hasad.

Ez is érdekelhet

Nyarat varázsol a nappalidba a technológia (x)

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

Természetes anti-aging fegyver: ha nem bízol a retinolban, próbáld ki a bakuchiolt »

Házi, heggyógyító olajkeverék striák és pattanásfoltok ellen: nyomuk sem marad »

Piszkosul szexi a 49 éves Naomi Campbell és a 22 éves Bella Hadid az új Calvin Klein kampányban: nem látszik a korkülönbség »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha a diéta alatt te is a koplalást viseled a legnehezebben, akkor biztosan már a gondolattól is felvillanyozódsz, hogy vannak ételek, amelyekből korlátlanul fogyaszthatsz - nemcsak a diéta eredményét nem veszélyeztetik, de még a fogyásban is segítenek.

Túl szép, hogy igaz legyen? Pedig így van! Az úgynevezett negatív kalóriás ételek fogyasztása felgyorsítja az emésztésedet, beindítja az anyagcserédet, valamint segít megkezdeni a lerakódott zsírok bontását. Most megmutatjuk a leghatékonyabbakat.

Csak eszel és fogysz?

A negatív kalóriás ételek kivétel nélkül magas rost- és víztartalmú zöldségek és gyümölcsök. Természetesen ezek az ételek is tartalmaznak kalóriát, azonban igen alacsony mennyiséget, ráadásul rosttartalmuknak köszönhetően megemésztésük több energiát igényel a szervezetedtől, mint amennyit a táplálék elfogyasztásával bevittél. A gyümölcsökben található cukrok segíthetnek legyőzni a nassolás utáni vágyadat, míg a zöldségek remek köretei lehetnek a zsírszegény ebédnek vagy vacsorának.

Ugyanakkor itt is nagyon fontos a mértékletesség. Ezekkel a zöldségekkel és gyümölcsökkel ugyan bűntudat nélkül űzheted el az éhségedet, de ügyelj arra, hogy elegendő kalóriát fogyassz a mindennapi tevékenységeidhez, ellenkező esetben a fogyókúrádat a teljesítménykészséged és az egészséged is megsínyli.

Uborka

A grillezett húsok mellé vagy salátába kiváló zöldségféle színesebbé és változatosabbá teszi az étrendedet, miközben egy gramm zsír sem ragad a derekadra tőle. Az uborkának ugyanis megdöbbentően magas a víztartalma - a hosszú zöldség 96%-a nem is áll másból.

A fennmaradó részeket fontos vitaminok és ásványi anyagok teszik ki, például A-, B- és C-vitamin, kálium, foszfor, vas és szénhidrát. Az uborka emellett megszünteti a puffadást, a vizesedést, sőt, a a méregtelenítésben is besegít. Az uborkát mindig zöld héjával együtt fogyaszd, hogy az értékes vitaminok és rostok ne vesszenek kárba.

Paradicsom

A sokszor tévesen a zöldségek közé sorolt gyümölcs magas folyadék- és rosttartalmának köszönhetően nem csak az egyik leghatékonyabb negatív kalóriás étel - fogyasztásával elősegítheted az izmok kiépülését is, ráadásul antioxidáns tulajdonságának köszönhetően meg is tisztítja a szervezetedet. Az emésztés elősegítése érdekében nyersen fogyaszd, mivel a salaktalanító anyagok megfőtt állapotban homokként lerakódhatnak a kiválasztószervekben. Anyagcsere-javító és emésztésserkentő tulajdonságai mellett a paradicsom átmossa a májat, megtisztítja a vért a legmakacsabb vegyi anyagoktól is.

Mandarin

Jó hír az édes ízek kedvelőinek, hogy a narancs és a grépfrút mellett a mandarin megemésztése is több energiát igényel, mint amennyit a gyümölccsel beviszel a szervezetedbe. Ha nem bírsz ellenállni az édesség utáni vágyadnak, csokoládé helyett majszolj el egy mandarint, ami túl azon, hogy kiváló C-vitamin forrás a téli hónapokban, rosttartalmának köszönhetően az emésztésedet is beindítja. A mandarin emellett segíti a máj és a vér megtisztulását, miközben csökkenti a koleszterinszintet, immunerősítő és természetes antioxidáns, ráadásul még finom is, és megpucolni sem olyan nehéz, mint nagyobbra nőtt rokonait.

Fogyj fűszerekkel!

Nemcsak bizonyos ételek, de egyes fűszerek is beindítják az emésztést, és segítenek a zsírégetésben. Nézd meg videónkat és ismerd meg őket!

Zeller

Bár a gumós növény kevésbé népszerű finomság, a negatív kalóriások között verhetetlennek számít. Egy átlagos, 30-40 grammos tömegű zellergumó elfogyasztásával mindössze 5-6 kalóriát viszel be a szervezetedbe, ám a megemésztése során 150 kalória ég el. A zeller emellett értékes ásványianyag-forrás, a népi gyógyászat pedig vízhajtó tulajdonsága révén ismeri.

A zeller természetesen akkor fejti ki leginkább áldásos hatását, ha nyersen fogyasztod, de almával lereszelve, vagy a levét sárgarépalével keverve is finom és zsírgyilkos táplálék.

Ezt is szeretjük