A kalcium 3 jótékony egészségügyi hatása
Mennyit és miből egyen a kicsi?
Ezek a kalciumban leginkább gazdag ételek.

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

A kávéfilter erre is jó: olcsó trükk a smink tökéletesítésére »

Magyar márka táskái New Yorkban: a Nini Molnar nemzetközi sikerekre tör »

Felejtsd el az uncsi karácsonyi zoknit: ajándékozz élményt! (x) »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Azt talán mindenki tudja, hogy a kalcium a csontok szilárdságáért felel, ám ezenkívül még több pozitív élettani hatása is van. A fogak egészségét is nagyban befolyásolja, ezért fiatalkorban megalapozható az egészséges fogsor a megfelelő mennyiségű kalcium bevitelével. Az idegek és az izmok ingerelhetőségében is komoly szerepet játszik, hiányában ezek sokkal érzékenyebbekké válnak, ezért okozhat izomgörcsöket, érzészavarokat, izomfájdalmat a túl alacsony kalciumszint.

Egy kiegyensúlyozott reggeli a család minden tagja számára elengedhetetlenül fontos, de különösen a gyerekek megfelelő fejlődéséhez az. A közös családi reggeli remek alkalom a napi feladatok átbeszélésére, így nemcsak testileg, de lelkileg is feltölthetjük magunkat közben. A helyes táplálkozáshoz és kiegyensúlyozott életmódhoz hasznos tippeket, inspirációt találtok a www.igyteljesazelet.hu oldalon.

Az immunrendszer normális működéséhez is elengedhetetlen, hiszen a fehérjék és enzimek működését a kalciumkoncentráció változása állítja be. Ezért is kiváló ez a tápanyag allergiás rohamok kezelésére. Gyerekek számára napi legalább 500 milligramm kalcium bevitele szükséges egy-három éves korban. Négy-hat éves korban ez már 600 milligramm, hét- és tízéves kor között pedig 700 milligramm. Tinédzserkorban, 10-14 évesen 1300 milligrammot ajánlott fogyasztani kalciumból. Ezek az ételek a leggazdagabbak kalciumban, így egy jó reggeli komolyan hozzájárulhat a napi szükséges bevitelhez.

Imádni fogod! Gyömbéres banánturmix a zsírégető üzemmódért

Ha elmúlt a nyár, ha nem, a csinos vonalak és az egészség ősszel és télen is fontos. Ha úgy érzed, volna mit leadnod, vagy szeretnéd megőrizni alakod, akkor érdemes a sport és a tudatos táplálkozás mellett bevetned néhány karcsúsító praktikát is: igyál reggeli gyümölcsturmixokat nap mint nap!

Ezt is szeretjük