A kalcium 3 jótékony egészségügyi hatása
Mennyit és miből egyen a kicsi?
Ezek a kalciumban leginkább gazdag ételek.

Dia

	A tejtermékekben sok kalcium található. 40 gramm ementáli sajtban például a napi szükséges mennyiség fele rendelkezésre áll, amit így már reggel bevihet a gyermek a szervezetébe. 

A tejtermékekben sok kalcium található. 40 gramm ementáli sajtban például a napi szükséges mennyiség fele rendelkezésre áll, amit így már reggel bevihet a gyermek a szervezetébe. 

Dia

	Két szelet teljes kiőrlésű kenyér körülbelül 300 milligramm kalciumot tartalmaz. Ha a gyerek ezzel indítja a napot, már az ajánlott mennyiség felét bevitte a szervezetébe.

Két szelet teljes kiőrlésű kenyér körülbelül 300 milligramm kalciumot tartalmaz. Ha a gyerek ezzel indítja a napot, már az ajánlott mennyiség felét bevitte a szervezetébe.

Dia


                        	A mandulának nagy előnye, hogy magában is ízletes, így a gyerekek is szívesen rágcsálják. 15 dekagramm mandula 2-2,5 deciliter joghurtban már a napi mennyiséget is fedezi a gyerekeknél kalciumból.

A mandulának nagy előnye, hogy magában is ízletes, így a gyerekek is szívesen rágcsálják. 15 dekagramm mandula 2-2,5 deciliter joghurtban már a napi mennyiséget is fedezi a gyerekeknél kalciumból.

Dia

	2 deciliter joghurttal szintén fedezhető a napi ajánlott beviteli mennyiség közel fele a gyerekeknél.

2 deciliter joghurttal szintén fedezhető a napi ajánlott beviteli mennyiség közel fele a gyerekeknél.

Ezt is szeretjük
Fotó: