Több a C-vitamin bennük, mint a citromban
6 táplálék, amit fogyassz gyakrabban
Erősítsd az immunrendszeredet influenzaszezonban!

Ez is érdekelhet

Így nyaralj a kertedben! (x)

István 17 év után megszólalt (x)

Must-have arcápolók, melyek meggyőző eredményeket nyújtanak! (x)

Az immunrendszerünket minden támogatja, amitől boldogok vagyunk (x)

Így vedd fel a harcot ezzel a szervezetedet romboló káros anyaggal! (x)

beauty and style

Eltünteti a pattanás utáni foltokat, egységesíti a bőrtónust: házi arckrém krumplival »

Ezek a szoknyák lesznek a legdivatosabbak nyáron: 7 ultranőies fazon a ’90-es évekből »

Rostban és fehérjében gazdag házi proteinszelet, amit fogyókúra mellett is bátran ehetsz »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokan úgy tekintenek a citromra, mint az egyik leggazdagabb C-vitamin-forrásra. Valójában azonban az apró déligyümölcs a C-vitamin-tartalom lista közepén helyezkedik el. 100 gramm citromban körülbelül 50 milligramm C-vitamin van. Az alábbiakban olyan zöldségeket, gyümölcsöket gyűjtöttünk össze, melyekben ennél több C-vitamin van.

7 magyar tudós, akit illik ismerni

A C-vitamin feltalálójának nevét minden bizonnyal ismered, de vajon más magyar tudóssal is képben vagy?
Ezt is szeretjük