10 étel, amit ne fogyassz reggelire: népszerűek, de nem tesznek jót
Nem mindegy, milyen étel kerül először a gyomrodba.

cukor
Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Annyira megváltozott Bella Hadid, hogy sokan nem hiszik el, hogy nem plasztikáztatott »

A pulóver még soha nem volt ennyire nőies: már nem a farmer a legjobb barátja »

Amiért a tej nem jó a bőrnek: tudományosan is igazolva »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A reggeli ideális esetben fedezi a napi energia- és tápanyagszükséglet 20-25%-át. Az étkezésnek tartalmaznia kell elegendő mennyiségű zsírt, szénhidrátot és fehérjét, nem beszélve az egészséghez szükséges vitaminokról és ásványi anyagokról.

Mivel a szervezet éjszaka is szakadatlanul munkálkodik, pótolnia kell az alvásra, regenerálódásra fordított energiát. Erre való a reggeli, ugyanakkor sok olyan élelmiszer létezik, amit ha éhgyomorra fogyasztasz, azzal ártasz az emésztésednek.

Tíz étel, amit ne fogyassz reggelire!

A reggelizésnek rengeteg előnye van, hiszen támogatja az immunrendszer működését, felpörgeti az anyagcserét, jól megválasztva pedig segít az ideális testsúly elérésében is. Néhány élelmiszert viszont sokan tévesen gondolnak egészségesnek, mivel az elvárttal szemben pont ellentétes hatásúak. Megmutatjuk, mi az, amit jobb elkerülni.

Képek: Getty Images Hungary, Pixabay

Ezt is szeretjük