Adj le 5 kilót a csípőformáló diétával

Csak 2 hét!

Szeretnéd, hogy pár hét alatt meglátsszon diétád eredménye, méghozzá a csípődön? Segítünk!

Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Az eredetileg You, on a Diet, magyarul Te, a fogyózó névre keresztelt diétát dr. Roizen és dr. Oz fejlesztette ki, azzal a céllal, hogy egy olyan módszert kínáljanak a fogyni vágyóknak, mely rövid időn belül látványos eredménnyel jár, emellett a csípőn és nem a súlyon megmutatkozó változásokat részesíti előnyben.

Hogy működik a diéta?

A módszer a szervezet optimális működésére helyezi a hangsúlyt, vagyis arra hívja fel a figyelmet, hogy az általános egészségi kérdésekben a csípőméret mérvadóbb, mint a súly, előbbi ugyanis jelzi, hogy mennyi zsír található szervezetedben, míg súlyod számos egyéb tényezőtől is függ, például lehet, hogy nem is vagy elhízott, csupán nagyobb az izomtömeged, vagy erősebbek a csontjaid. A diéta célja tehát, hogy a drasztikus diétát mellőzve, egészséges mértékben fogyj, ennek eredménye pedig csípődön is látható legyen.

A kúra hangsúlyozza az egészséges élelmiszerek használatát, emellett nyomatékosítja a napi edzések fontosságát - legyen szó sétáról, nyújtásról vagy a heti háromszori izomerősítő gyakorlatokról.

Az egészséges étrendekre jellemző, szokásos fogások között előírásként szerepelnek a teljes kiőrlésű gabonatermékek, a diófélék, a gyümölcsök, a zöldségek, a sovány húsok - marhahús helyett előnyben részesítendők a szárnyasok - és a halak. A kúra heti tíz kávéskanálnyi paradicsomszószt is ajánl, valamint napi multivitamin-kiegészítést.

Hogyan kövesd a diétát?

A rövid távra szóló - egy-két hét alatt is leadhatsz akár három-öt kilót - fogyókúra étrendjében olyan variálható lehetőségeket ad, melyeket átvihetsz a második hétre is, emellett minden, a diétában megengedett étel beszerezhető egy átlagos élelmiszerboltban vagy szupermarketben. A diéta ideje alatt tartózkodj a káros szenvedélyektől, emellett ne fogyassz gyorsételeket, édességeket és finomított lisztből készült pékárukat.

15 extra hatékony zsírégető mozgásforma

Nézegess képeket!

Elolvasom

Ügyelj a folyadékfogyasztásodra, naponta igyál meg két, két és fél liter szénsavmentes vizet. A megerőltető testedzéstől eltiltott vagy óvott egyéneknek konzultálniuk kell háziorvosukkal, mielőtt belevágnának a fogyókúrába.

Első lépés: hozd helyre az anyagcseréd!

A diéta nagy hangsúlyt helyez az optimális anyagcsere-működésre. Videónkban szakértőnk elárulja, mit tehetsz azért, hogy biztosítsd.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél bögre magas rosttartalmú, teljes kiőrlésű müzli, 2 dl sovány joghurt.
Tízórai: két kivi.
Ebéd: 15 dkg zöldsaláta, 15 dkg roston sült csirkemell.
Uzsonna: 2 dl sovány joghurt.
Vacsora: 15 dkg roston sült, gyömbéres lazac, fél bögre barnarizs.

2. nap

Reggeli: omlett három tojásfehérjéből.
Tízórai: egy bögre natúr pattogatott kukorica.
Ebéd: 20 dkg cézársaláta roston sült csirkével, paradicsommal, alacsony kalóriatartalmú salátaöntettel.
Uzsonna: 3 dl joghurtból és gyümölcsből készült turmix.
Vacsora: 15 dkg zöldséges, teljes kiőrlésű tészta.

3. nap

Reggeli: tetszőleges mennyiségű turmix sovány joghurtból és gyümölcsből.
Tízórai: egy-két körte.
Ebéd: 15 dkg zöldsaláta, 15 dkg roston sült pulykahús.
Uzsonna: 2 dl sovány joghurt.
Vacsora: 15 dkg grillezett csirke, három párolt paradicsom.

4. nap

Reggeli: tetszőleges mennyiségű gyümölcs.
Tízórai: 2,5 dkg nyers mandula.
Ebéd: egy vegaburger egy teljes kiőrlésű zsemlével, egy bögre spenótsaláta.
Uzsonna: 3 dl joghurtból és gyümölcsből készült turmix.
Vacsora: 15 dkg sült csirkecsík, tetszőleges mennyiségű friss zöldség.

5. nap

Reggeli: tojásrántotta két tojásból, egy paradicsom, egy zöldpaprika.
Tízórai: egy bögre bogyósgyümölcs.
Ebéd: 15 dkg zöldsaláta, 15 dkg halhús.
Uzsonna: 2 dl sovány joghurt.
Vacsora: két szelet teljes kiőrlésű pizza zöldséges feltéttel.

6. nap

Reggeli: két pulykavirsli, egy paradicsom.
Tízórai: egy fahéjas sült alma.
Ebéd: két tányér paradicsomos lencseleves, répa- és zellerdarabok tetszőleges mennyiségben.
Uzsonna: 3 dl joghurtból és gyümölcsből készült turmix.
Vacsora: 15 dkg tofus és babos chili.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők és koffeinérzékenyek nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

7. nap

Reggeli: fél bögre magas rosttartalmú, teljes kiőrlésű müzli, 2 dl sovány joghurt.
Tízórai: egy-két körte.
Ebéd: két tányér zöldségleves, 15 dkg római saláta.
Uzsonna: 2 dl sovány joghurt.
Vacsora: 15 dkg roston sült hal paradicsomszószban, fél bögre barnarizs.

Légy szabad! - Merj szembemenni az árral!

A Femina Klub áprilisi vendége Lakatos Márk stylist, médiaszemélyiség lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az önmagunk elfogadására való törekvésről beszélget. Hogyan szembesüljünk saját korlátainkkal? Hogyan lehet feldolgozni az életünkben felmerülő elakadásokat? Miért káros, ha mindig arra fókuszálunk, hogy mindenki szeressen bennünket? Hogyan békéljünk meg saját tökéletlenségünkkel? 

Pontos részletek az estről itt olvashatók: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. április 22. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

Cikkünk Judith C. Rodriguez A nagy diétaválasztó című könyve alapján készült, mely a Gabo Kiadó gondozásában jelent meg.

OLVASD EL EZT IS!

lany eszik almat
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

10 kiló mínusz, végleges fogyás

alma lany
  • diétakörkép
  • villámdiéták

5 kiló mínusz, 2 hét alatt

Ezt is szeretjük