A legmagasabb sótartalmú élelmiszerek, amikről nem is gondolnád
Eszedbe jutott már, hogy mennyi só van a péksüteményekben vagy a leveskockában?

Ez is érdekelhet

Folyton eltapsolja gyermeked a zsebpénzét? Van megoldás! (x)

Hosszabbítsd meg a nyarat SZÉP-kártyával! (x)

Bemutatták a Tháliában a világ leghíresebb krimijét (x)

beauty and style

Frizurakészítés spéci eszközökkel: letesztelte a blogger, mit tudnak a koreai hajbigyók »

Megcsinálták a Crocs papucs csizma változatát – Nem tudjuk, sírjunk-e vagy nevessünk »

Divatosak, nőiesek, és keskenyebbnek mutatják a csípőt: így viseld a vállhangsúlyos felsőket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hazai lakosság sóbevitele jelentősen meghaladja az ajánlott értékeket. A nagymértékű sófogyasztás pedig hosszútávon magas vérnyomáshoz, illetve szív- és érrendszeri betegségek kialakulásához vezethet. Nyilván tisztában vagy vele, hogy a chipsek, sós ropogtatnivalók egészségtelenek, de mi a helyzet azokkal a táplálékokkal, melyekről elsőre talán eszedbe sem jut, hogy sok sót tartalmaznak. Lapozd végig galériánkat, és fogyassz kevesebbet az alábbi táplálékokból!

Candidát okozó táplálékok

A táplálkozásnak nemcsak a szív- és érrendszeri betegségekben, de a Candida-gomba elszaporodásában is komoly szerepe lehet. Nézd meg, melyek azok az élelmiszerek, melyek elősegítik a terjedését a szervezetben.

Ezt is szeretjük