Stohl András szexista reklámja kiverte a biztosítékot: azonnal le kellett venni

Stohl András és Ganxsta Zolee neve is megjelenik azokban a Nissan-reklámokban, melyek egyáltalán nem sikerültek viccesre.

Stohl András a szexista Nissan-reklámban
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Stohl András és Ganxsta Zolee is feltűnnek a magyar Nissan reklámszövegei mellett, melyek nagy port kavartak. A szexista reklám annyira kiverte a biztosítékot, hogy mostanra a legtöbb helyen levették, az autógyártó gyorsan reagált az ügyre.

Stohl András a szexista Nissan-reklámban

A reklámban Stohl András és Ganxta Zolee is szerepel a nőket sértő megfogalmazások mellett, melyek kétértelmű szexuális kifejezéseket használnak és becsmérlik a nők vezetési képességeit is.

Több oldal is elkezdett foglalkozni a reklámszövegekkel, többek között a Nem tehetsz róla, tehetsz ellene elnevezésű Facebook-csoport is, így futótűzként terjedt a neten a szexista megfogalmazás, melyre elképesztő mennyiségű hozzászólás érkezett, a kommentelőknél teljesen kiverte a biztosítékot.

„Akkor ezek szerint Stohl úrnak számít a méret.”

„A rádiós verzió se sokkal jobb... dicsérgetik a méretet, meg, hogy a »legtöbb nő bele akar ülni«, hát miről van szó? Az új Nissanról! Igénytelen, komolyan...”

A nők elleni erőszakkal szemben harcoló szervezet hivatalos Facebook-oldalának egyik követője felkereste az anyacég európai képviseletét a kampánnyal kapcsolatban, aki aztán közvetítette Katherine Zachary, a Nissan európai régiója kommunikációs alelnökének válaszát.

Ebben az állt, hogy a kampányt a független magyarországi importőrük indította el és a Nissan nem hagyta jóvá. A Nissan kérte az azonnali eltávolítását az összes médiacsatornáról és ez az intézkedés folyamatban van. Azzal folytatta, hogy természetesen elnézést kérnek és leszögezik, hogy a Nissan minden törekvésében továbbra is támogatja az inkluzív értékeket és a magyarországi partnerükkel együtt lépéseket tesznek annak érdekében, hogy a márka alá tartozó összes tevékenység képviselje az értékeiket – olvasható a Totalcar oldalán.

A nő feladata a férfi kiszolgálása, és nincs szükségük továbbtanulásra – A tradwife-jelenség

A TikTok szerint újra eljött az alárendelt, szófogadó háziasszonyok kora: elképesztő, mit üzennek a tradwife-ok.

Elolvasom

Cover-fotó: TV2

Ehhez a cikkhez ajánljuk

Ezt is szeretjük